رفع مشکلات پرسنل سازمان مدیریت‌پسماند در حوزه‌ منابع‌انسانی با رویکردی همدلانه

مدیرکل سرمایه ‌انسانی شهرداری تهران با حضور در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از این مجموعه بازدید و از سوی محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت‌پسماند در جریان موضوعات و چالش‌های این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌تهران، رضا قهرمانی در بازدید از سازمان مدیریت پسماند ضمن قدردانی از خدمات واحدهای اجرایی سازمان مدیریت‌پسماند گفت: مجموعه سرمایه‌انسانی با درک نوع کار سازمان پسماند همیشه به دنبال این است تا رضایت همکاران در این مجموعه محقق شود چرا که تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارگران زحمت‌کش پسماند سلامت را به خانه‌های شهر و پاکیزگی و لطافت را به معابر شهر هدیه می‌کند. وظیفه ما و همه شهروندان است که با آشنایی بیشتر با تکالیف شهروندی، پاکیزه نگه‌داشتن معابر و خیابان‌ها، افزایش مشارکت در تفکیک پسماند از مبدا و مدیریت بهینه آن شهرمان را مانند خانه خود بدانیم و خدمات شبانه‌روزی این افراد را خدشه‌دار نکنیم.

قهرمانی ضمن تاکید بر توانمندسازی و شروع فصل جدیدی از همکاری و همیاری با سازمان مدیریت‌پسماند افزود: اداره‌کل سرمایه‌انسانی با توجه به نوع کار و مسافت جغرافیایی سازمان مدیریت‌پسماند از شهر تهران تلاش خواهد کرد با رویکردی همدلانه مشکلات پرسنل در حوزه منابع‌انسانی را رفع کند تا دغدغه‌ای جز کارکردن و خدمت رسانی به شهر و شهروندان برای این عزیزان باقی نماند. علاوه بر این امیدواریم با مشارکت سایر بخش‌های شهرداری‌تهران در حوزه بودجه، امور رفاهی و درمانی شاهد تحولات مثبتی در این حوزه باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت‌پسماند نیز در این بازدید با اشاره به فعالیت ۲۴ساعته مجتمع پردازش و دفع آرادکوه گفت: با شیفت‌بندی انجام شده و فعالیت ۸ پهنه خدمات‌شهری به‌صورت شبانه‌روزی در تهران، حدود ۳۰ درصد حمل و نقل زباله شهر تهران از مخازن سطح شهر در طی روز انجام شده و اجازه ماندگاری داده نمی‌شود. همچنین ۷۰ درصد حمل و نقل زباله در شب انجام می‌شود به طوری که در ساعت ۶ صبح شهری تمیز و پاکیزه و در خور شان همشهریان عزیزمان تحویل شهروندان می­شود.

محمدمهدی عزیزی ادامه داد: بیش از ۷۰درصد از نیروی انسانی سازمان، کار عملیات و نظارت را انجام می‌دهند و شرایط کاری بسیار سختی دارند که رضایت و بهبود وضع معیشت آنان از اولویت‌های اساسی سازمان است.

وی افزود: در مجموعه مدیریت پسماند شهرداری‌تهران تلاش کرده­ایم در انتصابات مدیران از توان و پتانسیل دورن‌سازمانی استفاده شود و همواره به دنبال این هستیم با افزایش انگیزه میان پرسنل سازمان، خدمت‌رسانی بهتر به شهر و شهروندان انجام شود.

انتهای پیام 

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 27429

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =