پایش تاییدیه‌های ایمنی و وضعیت گودهای پرخطر رهاشده در منطقه۸

شهردار منطقه ۸ گفت: اخذ تاییدیه‌های ایمنی و وضعیت گودهای پرخطر رها شده در نواحی سه‌گانه پایش شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ پنجمین جلسه کمیته ایمنی ۱۴۰۱ با موضوع اخذ تاییدیه‌های ایمنی و وضعیت گودهای پرخطر رها شده و بحرانی نواحی سه‌گانه برگزار شد.

شهردار منطقه ۸ در این جلسه از اخذ تاییدیه ایمنی سه ساختمان که پیشتر جزو ساختمان های پرخطر شناسایی شده بودند خبر داد و افرود: تاکنون در ناحیه یک در مجموع شصت ساختمان ناایمن و سه ساختمان پرخطر؛ در ناحیه دو؛ پنج ساختمان نا ایمن وجود دارد که هیچیک از ساختمان ها در این ناحیه در حال حاضر پرخطر نیستند و یک ساختمان هم اقدامات ایمن سازی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در ناحیه سه شهرداری منطقه۸ دوازده ساختمان ناایمن وجود دارد و همانند ناحیه دو ساختمان پرخطری ندارد. از این میان پنج ساختمان نیز عملیات اجرایی برای ایمنی سازی را آغاز کرده اند.

شهردار منطقه بر تعامل و همکاری سازمانها و نهادهای مرتبط برای رفع ناایمنی‌های اماکن پر خطر تاکید کرد و گفت: ارسال ابلاغیه‌ها ، رعایت اصول، ضوابط و مقررات ایمنی در ساخت و سازها و فضاهای شهری، ارتقای ایمنی ساختمان‌ها و رفع ایمنی های نامشهود ساختمان های پرخطر، مهمترین‌ اقدامات در پیشگیری از آسیب‌های احتمالی است و شهرداری منطقه۸ از اهتمام و توجه مسئولین کمیته ایمنی قدردانی می‌کند. 

تنهایی با تاکید بر برگزاری و پیگیری مستمر جلسات کمیته ایمنی در نواحی سه‌گانه گفت: طی سه سال گذشته یک هزار و ۸۵۰ اخطاریه و دستورالعمل برای منطقه ۸ صادر شده است که از این میان برخی از ساختمان بیش از سه بار اخطار دریافت کرده اند و اکثر موارد در این‌کمیته اطفاء حریق، پله‌های اضطراری است که اخطارها توسط همکاران در آتش‌نشانی ابلاغ و مهلت اصلاح داده می‌شود.

گفتنی است در پنجمین نشست کمیته ایمنی شهرداری منطقه۸ در سال ۱۴۰۱ فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸، معاونین و مدیران ارشد، شهرداران نواحی شهرداری منطقه۸ و نمایندگان سازمان آتش‌نشانی حضور داشتند.

انتهای پیام

۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 27448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =