فرسودگی تجهیزات، بر نظافت و رفت و روب شهر تاثیرگذار بوده است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به انتقادات یکی از اعضای شورای شهر تهران درباره نظافت و رفت و روی شهر گفت: اعضای شورا درباره این موضوع حق دارند؛ چرا که وسایل و تجهیزات فرسوده است و این مسئله بر نظافت و رفت و روب تاثیرگذار بوده است.

به گزارش شهر، حسین نظری گفت: انتقاد یکی از اعضای شورا درباره مشکلات نظافت و رفت و روی شهر و فرسودگی تجهیزات بسیار به جا و درست است، اما نه به این معنا که این فرسودگی برای امروز و دیروز است. وقتی امکاناتی را برای شهر تهیه می‌کنیم مرتب باید از آن امکانات در سطح شهر نگهداری شود. به واسطه نبود نگهداری مناسب در دوره‌های گذشته در حال حاضر در دوران فرسودگی این تجهیزات و امکانات هستیم.

وی افزود: ما برنامه‌هایی داریم که با مشارکت‌های مردمی و تامین منابع، امکانات و تجهیزات خدمات شهری را در حوزه نظافت‌شهری به زودی دستخوش تحول کنیم.

وی با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری و صنایع وابسته، بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی جهت جایگزینی این وسایل فرسوده تاکید کرد و افزود: نمایشگاه‌ها معمولا محل تبادل اطلاعات، آمار، ارقام، معاملات، توانمندی‌ها و امکانات است. بی‌تردید نمایشگاه‌های این چنینی ارتباطات بسیار خوبی را فراهم می‌کند و از امکاناتی که داریم اطلاع پیدا می‌کنیم و از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز از نیازهای ما اطلاع پیدا می‌کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تاکید کرد: بنای مدیریت شهری بر استفاده از امکانات داخلی است و از امکانات خارجی بدون دلیل استفاده نخواهیم کرد و تنها جایی که  مشابه داخلی وجود نداشته باشد از ورود امکانات و تجهیزات خارجی بهره می‌گیریم؛ در حقیقت بنای ما استفاده از شرکت‌های داخلی و ایجاد رقابت سالم بین شرکت‌ها برای کیفیت بالاتر و مطلوب‌تر است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 27464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =