فراهم‌شدن فرصت تبادل اندیشه و تجربه برای مدیریت شهری با برپایی نمایشگاه‌ها

شهردار منطقه ۱۹ در بازدید از هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته شهرداری تهران در محل مجموعه نمایشگاه های شهر آفتاب بر فراهم شدن فرصت تبادل اندیشه و تجربه برای مدیریت شهری در این نمایشگاه ها تأکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی در بازدید از نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهرداری تهران ضمن خدا قوت به همکاران گفت: این نمایشگاه ها با موضوعات ارائه شده بسیار خوب که قابل تقدیر است، فرصت تبادل اندیشه و تجربه برای مدیریت شهری را فراهم می کند.
او ادامه داد: مجموعه نمایشگاه های شهر آفتاب باید یک نمایشگاه همیشگی باشد و به صورت مستمر در زمینه های مختلف موضوعات خاص را به خود اختصاص دهد.
شهردار منطقه ضمن بازدید از دستاوردها، تجهیزات خدمات شهری و ترافیکی مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران و گفتگو تبادل نظر با آنها در محل غرفه منطقه ۱۹ در این نمایشگاه نیز حضور یافت و درخصوص کار ویژه این منطقه بر ساماندهی ناحیه سه تأکید کرد.
فرهادی با اشاره به اینکه  مهم ترین موضوع در منطقه ۱۹ ساماندهی این ناحیه و به صورت خاص پهنه خلازیر جنوبی، میانی و مشاغلی که وضعیت شهر را مخدوش کرده اند خاطر نشان کرد: رفع مغایرت کاربری‌های موجود شکل گرفته، ساماندهی عرصه‌های ناکارآمد، تامین خدمات برای شهروندان، جلوگیری از روند گسترش سکونت‌گاه های غیررسمی، تفکیک غیر مجاز و تصرفات غیرقانونی از اهداف ساماندهی این محدوده است.ضمن اینکه با ساماندهی این ناحیه  علاوه بر توسعه منطقه، ارتقای سرزندگی و ایجاد فضای اشتغال پاک فراهم خواهد شد.
این مسئول در بازدید از غرفه سازمان زیباسازی شهرداری تهران بیان کرد: یکی از بزرگترین رسالت های مدیریت شهری در قالب زیبا سازی تعریف می شود و نقش و جایگاه زیبا سازی بسیار مهم است و  روز به روز با بالندگی نگاه های مختلف را در خود جای می دهد.همچنین ساختن زیر ساخت ها، نما و نازک کاری شهری، انضباط بصری مبلمان و جداره های شهری باعث رنگ، نور، شادی، حال خوب و ایجاد آرامش برای شهروندان می شود.

انتهای پیام

۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 27466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =