کیفیت، کمیت و تعدد نمایشگاه‌ها مدنظر باشد/ لزوم برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در «شهر آفتاب»

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در سومین روز از برگزاری «هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلان و صنایع وابسته» از غرفه ها بازدید کرد و در جریان توانمندی های به نمایش گذاشته، قرار گرفت.

علیرضا جاوید در گفت و گو با خبرنگار شهر، درباره برگزاری نمایشگاه ها در مجموعه شهر آفتاب و همچنین بازدید خود از غرفه‌های «هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته»، بیان کرد: در سال جاری شاهد ارتقاء برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب بودیم. امسال تعداد نمایشگاه ها و همچنین کیفیت برگزاری ها در مجموعه شهر آفتاب افزایش یافته است، اما باید افق بهتری پیش روی این مجموعه باشد. منظور از افق، کیفیت، تعدد و کمیت نمایشگاه هاست.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه سخنان خود گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب قابلیت مضاعفی دارد که می تواند با برنامه ریزی، تعامل و ارتباط بهتر با دولت به منظور دریافت مجوزهای برگزاری نمایشگاه ها به ویژه نمایشگاه های بین المللی، کارکرد خود را نشان دهد.

جاوید تأکید کرد که برگزاری نمایشگاه های داخلی در مجموعه شهر آفتاب هم بسیار خوب است، اما باید به سمت برگزاری نمایشگاه های بین المللی و بزرگ نیز حرکت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدوارم در باقی مانده سال جاری و همچنین سال آینده شاهد افق های مطلوب تر در برگزاری نمایشگاه ها باشیم.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران درباره شنبه های امید و افتخار نیز گفت: روزهای شنبه در شهرداری تهران به روزهای بهره برداری و افتتاح پروژه های خدمات شهری، حمل و نقلی و فنی و عمرانی تبدیل شده است که توسط شهردار تهران و با حضور شهروندان بهره برداری از این دست پروژه ها در روزهای شنبه آغاز می شود.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 27467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =