اجرای جشنواره "آرزوهای من" ویژه نابینایان در منطقه۱۴

جشنواره «آرزوهای من» ویژه روشندلان در دارالمومنین تهران برگزار و از فعالان این عرصه قدردانی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، برنامه های متنوع و مفرح با عنوان آرزوهای من، با هدف ایجاد نشاط و روحیه بخشی به روشندلان ، با حضور شهردار منطقه، مدیر کل اداره سلامت شهرداری و جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی،هنری و ورزشی دارای معلولیت در بوستان ترنج منطقه برگزار شد.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با حضور در این جشنواره ضمن تجلیل از فعالیت روشندلان فعال و نخبه منطقه، گفت: بدون تردید معلولیت محدودیت نیست و هیچ محدودیتی نمی‌تواند در زندگی مانع از ادامه فعالیت‌های شاخص کم توانان جسمی و حرکتی و بویژه روشندلان شود.
سالاری پور ضمن قدردانی از احساس مسئولانه، وظیفه‌شناسی ارزشمند و تخصّص و تجربه روشندلان منطقه در حوزه مدیریت شهری، گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته روشندلان در بخش‌های مختلف شهرداری نشانگر پشتکار، صداقت و درستی در ارائه خدمت است.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه خادم مردم دارالمومنین است و خدمت به کم توانان جسمی و حرکتی ، جانبازان و همه اقشار ساکن در منطقه افتخاری بزرگ است، بر آمادگی مدیریت شهری منطقه برای استفاده از پیشنهادات و نظرات و همچنین ظرفیت فعالان و نخبگان دارای معلولیت برای انجام امور شهری و ارائه خدمات کیفی تر به شهروندان تاکید کرد.
در این ویژه برنامه که با اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان نابینا همراه بود، با اشاره بر اینکه روشندلان بخش مهمی از ظرفیت های فرهنگی جامعه هستند ، بر ایجاد فرصت های موثر به منظور تقویت روحیه روشندلان منطقه تاکید و از فعالان در این عرصه قدردانی شد.
انتهای پیام
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 27482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =