محلات منطقه ۱۷ با اجرای طرح خدمت ساماندهی می‌شوند

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به شروع اجرای طرح خدمت در این منطقه گفت: پس از یک سال توفیق خدمتگزاری به شهروندان منطقه، با شروع طرح خدمت، گام تحولی مدیریت شهری با قوت بیشتری در سطح منطقه ادامه دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به شروع طرح خدمت طی بازه زمانی ۳۰ مهرماه الی ۶ آبان ماه سال جاری گفت: پس از یک سال توفیق خدمتگزاری به شهروندان منطقه، با شروع طرح خدمت از صبح امروز ۳۰ مهرماه، گام تحولی مدیریت شهری با قوت بیشتری در سطح منطقه ادامه دارد که در این طرح خدماتی از قبیل بازپیرایی بوستان ها و معابر شهری، آراستگی بصری ۲۵ معبر، بازپیرایی مبلمان شهری و حذف زوائد بصری انجام می شود.

وی تاکید کرد: در این دوره مدیریت شهری با اقدامات صورت گرفته در حوزه های عمرانی، ترافیک و خدمات شهری به سمت تحول در ارائه خدمت حرکت کرده ایم؛ به عنوان نمونه فقط طی ۴ ماه ابتدایی سال جاری، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح منطقه اجرا شده است، این در حالی است که طی هفت سال گذشته فقط ۷ هزار و ۳۸۰ تن در منطقه آسفالت ریزی  شده بود.

شنگی با اشاره به خدماتی که در حوزه عمرانی در این طرح انجام می شود، اظهار کرد: در این طرح عملیات عمرانی از قبیل کانیوتراشی و آماده سازی و روکش آسفالت معابر انجام می شود که طبق پیش بینی های صورت گرفته، مقرر شده در ۱۲۰ معبر سطح منقطه، عملیات تراش و روکش آسفالت انجام شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: در بخش حمل و نقل و ترافیک، خدماتی از قبیل نصب و مرمت تابلو، نصب تجهیزات ترافیکی، شست و شوی تابلوها و رسیدگی کامل به وضعیت نگهداشت سرپناه ایستگاه های اتوبوس، خط کشی بلوک عابر پیاده و نوشتار، خط کشی محوری، خط کشی ایستگاه اتوبوس و بلوک عابر پیاده و نوشتار انجام می شود.

وی گفت: در حوزه خدمات شهری و محیط زیست، خدماتی در بحث نگهداشت شهر از قبیل پاکسازی در و دیوارها از برچسب های تبلیغاتی، شست و شوی کرکره مغازه ها با دستگاه واترجت، رفت و روب معابر و خیابان ها، لایروبی و شست و شوی انهار، نظافت کوچه های فرعی و اصلی، غرس نهال در کوچه های فرعی و اصلی، شست و شو و رنگ آمیزی مخازن در حال انجام است که  تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

شنگی خاطرنشان کرد: امید است اجرای طرح خدمت باعث افزایش رضایت مندی شهروندان منطقه شود.
انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 27507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =