افزایش ایمنی فضاهای شهری منطقه۲ با احداث دیوارهای سنگی

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ گفت: به منظور ارتقای ایمنی فضاهای شهری، دیوارهای سنگی در بخش‌های مختلف منطقه۲ احداث می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حمیدرضا رنجبر گفت: به  منظور ارتقای ایمنی  فضاهای شهری ، احداث دیوار سنگی در  ۵  نقطه پیش بینی و در حال اجرا است.
وی با تکمیل ۴ پروژه دیوار چینی  افزود:  احداث ۵۰۰مترمربع دیوار برای جلوگیری از ریرش خاک  به مسیل فرحزاد و همچنین احداث دیوارسنگی در شهرک بوعلی از پروژه های تکمیل شده است.
رنجبر افزود:  وجود کانال آبی در خیابان میرمالک ناحیه یک، که ارتفاع دیوار آن کوتاه بود،خطراتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود که  به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی دیوار سنگی دراین نقطه اجرا شد.
وی محل چهارمین دیوار سنگی را در محدوده مدرسه‌ای در خیابان پاشا محله آسمان‌ها ناحیه ۸  اعلام کرد و گفت: نبود دیوار ایمنی دانش‌آموزان را به خطر می‌انداخت به همین دلیل این دیوار ساخته شد.
معاون شهردار منطقه ۲ با تأکید بر اینکه از ابتدای سال ۷۰۰‌مترمکعب دیوار حائل سنگی در بخش‌های مختلف منطقه ایجاد شده است، تأکید کرد: دیوار سنگی بوستان ونوس  هم به عنوان یکی از پروژه های عمرانی  سال جاری پیش بینی شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

انتهای پیام

۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 27508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =