۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 27536
طرح خدمت به منطقه ۱۶ رسید

شهردار منطقه ۱۶، از اجرای طرح خدمت در منطقه به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی گفت: طرح خدمت با اهدف ۵ گانه به کار گیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی جهت حل معضلات منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمات رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت، سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات منطقه، ارتقاء سطح کیفیت خدمات رسانی در منطقه، ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان در محلات نه گانه  اجرا شد که معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، فنی عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک را شامل میشد.

شهردار منطقه ۱۶ افزود: فعالیت های گسترده اجرایی طرح خدمت در سطح منطقه به صورت روزانه و مشخص در معابر شناسایی شده از ۲۳ مهر آغاز و تا ۲۹ مهر ماه به مدت یک هفته ادامه داشت و اقداماتی نظیر لکه گیری، تراش و روکش آسفالت، لایروبی انهار، نظافت، مرمت علائم ترافیکی و شست‌وشوی ایستگاه اتوبوس و تعمییر و شست وشوی مخازن و پاکسازی برچسب و پوسترهای تبلیغاتی و... صورت گرفت.

عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: بازپیرایی فضای سبز، رفت روب، رنگ آمیزی مخازن، رنگ آمیزی زیرمخزنی، مبارزه با جانوران موذی، شستشوی جداول، جمع آوری و حذف زوائد فیزیکی، جمع آوری بنر و تبلیغات غیر مجاز، پوشاننده، کاشت درخچه، شست و شوی سایه بان واحدهای صنفی، خشکه زنی درختان، شستشوی المان های شهری و ... از جمله مواردی بود که معاونت خدمات شهری و محیط زیست را شامل می شد.

سعید احمدیانی معاون فنی و عمران منطقه نیز در این طرح به تراش و روکش مکانیزه و نیمه مکانیزه و لکه گیری دستی در حجم ۶۵۰۰۰ مترمربع در محلات نه گانه اشاره کرد.

علی محمد کریم پور معاون حمل و نقل ترافیک منطقه نیز با اشاره به اجرای طرح خدمت در منطقه گفت: گل گاردریل، سر سپری، خطر نما، خط کشی محوری، خط کشی بلوک عابر پیاده، تک پیچ و هشت پیچ، تعویض شیشه، تابلوهای انتظامی، استوانه ایمنی، چراغ های راهنمایی و رانندگی، نصب بشکه و ... از جمله اقدامات این حوزه در این هفته بود.

انتهای پیام 

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 27536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =