اتمام پروژه کندرو جنوبی و شمالی بزرگراه آزادگان در اردیبهشت ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۲۰ گفت: عملیات اجرای کندروهای شمالی و جنوبی بزرگراه آزادگان با هدف روان سازی ترافیک و سهولت دسترسی شهروندان در دست احداث است.

به  گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: اجرای عملیات کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید دستواره تا بزرگراه شهید تندگویان و کندروی جنوبی حدفاصل بزرگراه شهید رجائی تا خیابان فدائیان اسلام از سوی سازمان فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال احداث است.

ناظم رضوی افزود: در بخش جنوبی بزرگراه آزادگان مسیری به طول ۳۸۰۰ متر کندرو احداث می شود و  به منظور تسهیل تردد ایمن شهروندان و اهالی این محل، در این مسیر ۳ دستگاه پل با عرشه بتنی بر روی خط راه آهن سراسری، خیابان شهید دستواره و خیابان شهید غیبی احداث می شود.

او اظهار داشت: احداث این کندرو موجب حذف موانع ترافیکی و روان سازی تردد وسائط نقلیه و همچنین دسترسی از بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید رجائی تا خیابان شهید دستواره ایجاد می شود.

شهردار منطقه بیان کرد: اجرای این پروژه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و پیش بینی می شود اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام 

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 27570

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =