کارکنان شهرداری تحت پوشش قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت قرار گرفتند/ جبران عقب‌ماندگی در حقوق کارکنان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از قرار گرفتن کارکنان شهرداری تحت پوشش قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت خبر داد و گفت: به دنبال جبران عقب‌ماندگی در حقوق کارکنان شهرداری هستیم.

ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری ها منجر به این شد که دولت بر اساس این لایحه، حقوق کارکنان شهرداری تهران را نیز افزایش داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، پرسنل شهرداری را نیز در برمی گیرد که با پیگیری‌ها، کارمندان شهرداری نیز تحت پوشش لایحه متناسب سازی حقوق قرار گرفتند. با این وجود حقوق کارکنان، عقب‌ماندگی‌هایی دارد که ما به دنبال جبران این عقب ماندگی‌ها هستیم.

امانی با بیان اینکه حقوق کارکنان قراردادی نیز بر اساس قانون کار افزایش قابل توجهی داشته است، یادآور شد: در این زمینه مشکلات داخلی وجود دارد که باید برطرف شود. در مواردی اضافه کاری‌ها جابجا شده که به دنبال رفع آن هستیم.

گفتنی است کلیات لایحه دو فوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری، ۲۴ مهرماه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 27593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =