درگیر جنگ روایت‌ها هستیم/ ضرورت آموزش و به‌روزرسانی اطلاعات علمی مدیران روابط عمومی

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: ما در تمام سطوح شهرداری درگیر جنگ روایت‌ها هستیم و از کوچکترین اقدامات در مناطق تا بزرگترین پروژه‌ها در شهرداری می‌تواند مقصد دشمنی‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، عبدالمطهر محمدخانی در دوره فراگیر توانمندسازی مدیریت خبر و رسانه با اشاره به وجود نیاز آموزشی و بروزرسانی اطلاعات علمی مدیران روابط عمومی، اظهار کرد: انتظار بنده این است که مدیران روابط عمومی کاملا جدی موضوع را دنبال کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تأکید بر ضرورت برگزاری دوره های فراگیر، خاطرنشان کرد: در عصر جنگ روایت ها هستیم و این کاملا موضوعی بدیهی است. این جنگ به صورت ویژه علیه جمهوری اسلامی و مردم بوده و یک نبرد دائمی، شبانه روزی، ناجوانمردانه و نامتقارن است.

وی ادامه داد: دشمنان هر تجربه و رویداد مثبتی را تبدیل به یک نقطه سیاه و تحقیرآمیز می کنند. ایجاد ابهام و تزلزل در اخبار برای زیر سوال بردن اقدامات اولین کاری است که دشمن انجام می دهد. مرحله بعدی سوژه یابی و تحقیر و تمسخر است که در پس آن به سرعت تولید محتوا صورت می گیرد.

محمدخانی با اشاره به ایجاد احساس یأس و نا امیدی از سوی دشمنان، تصریح کرد: ایجاد خشم و تنفر نیز مرحله بعدی اقدامات دشمن است. از کوچکترین اقدامات در مناطق تا بزرگترین پروژه ها در شهرداری می تواند مقصد همین دشمنی‌ها باشد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه در کشور کمتر مسئولان از مجموعه روابط عمومی رضایت دارند، یادآور شد: شاید این موضوع همواره وجود داشته اما هیچ گاه به این شدت وجود نداشته و دلیل آن درگیری مدیران در جنگ روایت هاست.

وی اضافه کرد: تک تک زحماتی که می کشیم ممکن است توسط جریان رقیب برای سوژه یابی انتخاب شود.

محمدخانی با تأکید بر اینکه در یک سال گذشته تلاش های قابل توجهی در مناطق انجام شده، گفت: ما دائما در سطوح مختلف درگیر جنگ روایت ها هستیم و باید بتوانیم روایت خود را از موضوعات به گوش مردم برسانیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه اساتید دوره های فراگیر با حساسیت انتخاب شدند، گفت: هریک از این اساتید گره ها را برای ما باز خواهند کرد تا بتوانیم به خوبی در جنگ روایت ها عمل کنیم. امیدواریم بتوانیم با برگزاری این کارگاه ها شاهد ارتقاء کیفی فعالیت روابط عمومی مجموعه های زیر نظر شهرداری باشیم.

براساس این گزارش افتتاحیه نخستین دوره فراگیر توانمندسازی مدیریت خبر و رسانه امروز دوشنبه دوم آبان ماه با حضور محمدخانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، معاونان این مرکز، طاهری رییس دانشکده خبر فارس، مدیران روابط عمومی، کارشناسان و دیگر افراد مرتبط با حوزه روابط عمومی و رسانه شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 27607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =