آغاز سلسله نشست‌های تخصصی شهردار منطقه ۱۵ با حوزه‌های اجرایی

سلسله نشست های تخصصی شهردار منطقه ۱۵ با حوزه های اجرایی با هدف ارتقای قابلیت ها و توانمندی های حوزه های اجرایی آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی شهردار منطقه گفت: سلسله نشست های تخصصی به تفکیک هر حوزه با هدف ارتقای قابلیت ها و توانمندی های حوزه های اجرایی، رصد و بررسی پروژه های در دست اقدام و برنامه های اجرایی حوزه های ستادی و اجرایی به منظور دستیابی به اهداف شهردار محترم تهران، بررسی مباحث مالی پیمانکاران، همراه با بازدید های میدانی توام و رصد نزدیک آنها  در منطقه آغاز شده است.

او در ادامه افزود: جلسات تخصصی به تفکیک هر حوزه در خصوص تدوین بودجه ۱۴۰۲ و محوریت بودجه  ۱۴۰۲، ارزیابی و نیاز سنجی واقعی و بی واسطه با شهروندان بویژه در نگهداشت عمرانی و خدمات شهری و با بهره گیری از  ارکان اجتماعی منطقه شامل بسیج، دیدار چهره به چهره و حضور در مساجد، معتمدین و نخبگان محلات انجام می شود.

شرفی اضافه کرد: این نشست ها به ما کمک می کند تا با اولویت ها و انتظارات و درخواست های شهروندان بویژه  در جهت توسعه محلی آشنا شده و برای آن  در سال آینده بودجه مورد نیاز را درخواست و تامین کنیم.

به گفته او؛ آنچه در حوزه های اجرایی بخصوص  برنامه ریزی پی گیری خواهیم کرد بحث ارزیابی سرانه ها و کمبود سرانه محلات است که شناسنامه محلات همراه با مختصات شهرسازی و اجتماعی، میزان پروژه ها و اقدامات اجرایی و همچنین کمبود سرانه های هر محله تعریف و تهیه خواهد شد.

انتهای پیام

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 27608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =