جانمایی ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات مجهز و بیش از ۵۰۰ برف‌روب در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از جانمایی ۴۳ دستگاه ماشین آلات مجهز و بیش از ۵۰۰ برف روب در سطح نواحی چهارگانه منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مانور برف روبی منطقه ۱۱ در بوستان شهید حججی با حضور مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهردار منطقه۱۱ و معاونین و مدیران اجرایی برگزار شد.
سید محمد موسوی ،شهردار منطقه ۱۱، از جانمایی ۴۳ دستگاه ماشین آلات مجهز و بیش از ۵۰۰ برف روب  در سطح نواحی چهارگانه منطقه ۱۱ در این مانور خبر داد و گفت : همزمان با اعلام هشدار نارنجی برای هواشناسی تهران، اکیپ  های برف روب و ماشین آلات مجهز، عوامل اجرایی، گروه های عملیاتی و دوام  در سطح منطقه جانمایی شدند.
موسوی در این باره افزود: در این مانور  امادگی منطقه ۱۱ در خصوص برف روبی انجام شد و ۴۳ عدد ماشین آلات مجهز همچون لودر، کامیون مجهز تیغه برف روب،نمک پاش مکانیزه، باب کت مینی لودر،پیک اپ دو کابین و نمک پاش نیسانی در سطح منطقه جانمایی شد ‌.
شهردار منطقه ۱۱ درباره نقاط با اولویت بالاتر برف روبی در سطح منطقه گفت: اولویت برف روبی ایستگاه مترو، بی آر تی ، رمپ ها و کریدورها است. همچنین الویت دوم با  مراکز پیرامون بیمارستان ها و الویت سوم  و چهارم با مراکز اصلی و پر تردد جمعیت و مراکز آموزشی نظامی و اداری است.  الویت پنجم نیز  معابر فرعی را شامل میشود.
موسوی همچنین از تعبیه پایگاه  شن و نمک در سطح منطقه خبر داد و گفت: یک پایگاه اصلی شن و نمک و سه پایگاه فرعی در سطح منطقه جانمایی شده تا در مواقع لزوم به ماشین آلات برف روب خدمات رسانی کند.همچنین۶۶ مخزن شن و نمک در نقاط حساس  و دسترس عموم  مانند ورودی پل ها و پیرامون دستگاه های مترو و بی آر تی و مراکز پر تردد جمعیت مانند  راه آهن، بیمارستان ها و مدارس قرار داده شده است.
شهردار منطقه ۱۱ در پایان افزود: در محدوده ویژه پردیس حکومتی نیز یک نمک پاش و دو اکیپ برف روب در اختیار داریم تا در موقع بارش، اقدامات لازم را به جهت برف روبی به موقع در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام 

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 27613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =