رسیدگی به ۸۸ درصد پیامهای ثبت شده سامانه ١٨٨٨

از ابتدای سال تاکنون به ۸۸ درصد پیامهای ثبت سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ رسیدگی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  کامران همایونی مسئول سامانه همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۱۵ با اعلام مطلب فوق افزود: بر اساس آمار ۱۲۵ پیام در سامامه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه  ثبت شد که ۱۲ درصد از آن پیامها به دلیل زمانبر بودن در روند رسیدگی قرار دارد.

او ادامه داد: بیشترین موضوع مطروحه توسط شهروندان در این سامانه مربوط به آلودگی و مزاحمت ناشی از ساخت وسازهای شهرسازی، تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری و نظارت بر عملکرد ناظران و پیمانکاران است.

همایونی گفت: بازدید های مستمر شهردار منطقه به همراه معاونین از محله ها، بازدید کارشناسان نواحی و  معاونت خدمات شهری به طور مستمر و نیز اجرای طرح های دوره ای و ویژه نگهداشت شهر از جمله اقدامات موثر و صورت پذیرفته در کاهش پیام ها بوده است.

این گزارش حاکی است؛ شهروندان می توانند ازطریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی ۱۸۸۸، پست الکترونیک۱۸۸۸@tehran.ir، وب سایت سامانه http://۱۸۸۸.tehran.ir/ و ارسال پیامک به شماره ۱۳۷۰۰۰۰۰۱۸۸۸ انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکرخود را در خصوص موضوعات شهری با ما در میان بگذارند.

برپایه این گزارش؛ سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ با کسب امتیاز ۳/۹۶  در سال گذشته موفق به کسب بالاترین رتبه ارزیابی بسیارمطلوب شد.

 

۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 2762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =