به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، کامران همایونی مسئول سامانه همگانی ۱۸۸۸ منطقه ۱۵ با اعلام مطلب فوق افزود: بر اساس آمار ۱۲۵ پیام در سامامه نظارت همگانی ۱۸۸۸ منطقه ثبت شد که ۱۲ درصد از آن پیامها به دلیل زمانبر بودن در روند رسیدگی قرار دارد.
او ادامه داد: بیشترین موضوع مطروحه توسط شهروندان در این سامانه مربوط به آلودگی و مزاحمت ناشی از ساخت وسازهای شهرسازی، تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری و نظارت بر عملکرد ناظران و پیمانکاران است.
همایونی گفت: بازدید های مستمر شهردار منطقه به همراه معاونین از محله ها، بازدید کارشناسان نواحی و معاونت خدمات شهری به طور مستمر و نیز اجرای طرح های دوره ای و ویژه نگهداشت شهر از جمله اقدامات موثر و صورت پذیرفته در کاهش پیام ها بوده است.
این گزارش حاکی است؛ شهروندان می توانند ازطریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی ۱۸۸۸، پست الکترونیک۱۸۸۸@tehran.ir، وب سایت سامانه http://۱۸۸۸.tehran.ir/ و ارسال پیامک به شماره ۱۳۷۰۰۰۰۰۱۸۸۸ انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر و تشکرخود را در خصوص موضوعات شهری با ما در میان بگذارند.
برپایه این گزارش؛ سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ با کسب امتیاز ۳/۹۶ در سال گذشته موفق به کسب بالاترین رتبه ارزیابی بسیارمطلوب شد.
نظر شما