معرفی مناطق برتر شهرداری در میزان برقراری انضباط مالی

 مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در شش ماهه نخست سال احصا شده که بر این اساس منطقه ۱۹، ۸ و ۷ عملکرد بسیار مطلوبی داشته اند. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، ابراهیم باقی اظهار کرد: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مبنی بر احصاء شاخص های کلیدی عملکرد مناطق ۲۲ گانه، سازمان های وابسته و شرکت های تابعه و اندازه گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه تحت عنوان میزان برقراری انضباط مالی در شش ماهه سال ۱۴۰۱ بر مبنای شاخص های کلیدی و کاربردی توسط این اداره کل تهیه شده است. 

وی افزود: انعکاس وضعیت عملکرد مناطق ۲۲ گانه در قالب گزارش مذکور، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به ماموریت ها، سیاست ها، تدابیر و رویکرد های شهرداری تهران، همچنین میزان تحقق اهداف کمی مصوب در برنامه پنج ساله سوم است.

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این گزارش در نهایت منتج به تعیین نقاط قوت و قابل بهبود واحد های مذکور خواهد شد و امید می رود مبنایی برای بهبود عملکرد در دوره های آتی فراهم آورد. 

وی یادآور شد: عملکرد مناطق ۲۲ گانه در ۵ سطح بسیار مطلوب، مطلوب، متوسط، نیازمند توجه و ضعیف ارزیابی شده که بر این اساس منطقه ۱۹، ۷ و ۸ در سطح بسیار مطلوب ارزیابی شده اند.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 27630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =