بالغ بر ۱۴ هزار متر از انهار منطقه ۱۷ لایروبی شد

در راستای اجرای طرح خدمت طی سه روز گذشته، ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر طول از انهار منطقه لایروبی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۷، طرح خدمت که از ۳۰ مهرماه در نواحی سه گانه منطقه ۱۷ آغاز شده، به روز چهارم خود رسیده است. طی سه روز گذشته اقدامات قابل توجهی در سطح محلات سطح منطقه انجام گرفته است.

ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اقداماتی که در حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه در همین راستا انجام گرفته است، گفت: در راستای اجرای این طرح، روزانه ۱۲۰ کارگر خدمات شهری مشغول فعالیت و خدمت رسانی در سطح منطقه هستند.

وی افزود: روزانه به وسیله ۶ دستگاه واترجت تعداد ۲۰۵ مخزن و و زیرمخزن شست و شو داده شد. همچنین طی این مدت ۱۸۰ مخزن و زیرمخزن نیز رنگ آمیزی و ۹۷۰ المان شست و شو داده شد.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۷ با اشاره به لایروبی انهار در سه روز گذشته، اظهار کرد: طی این مدت، ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر طول از انهار سطح منطقه لایروبی شد. همچنین به وسیله ۷ دستگاه بابکت نخاله های موجود در سطح منطقه جمع آوری شد.

کوه نژاد تصریح کرد: در بخش پسماند تعداد ۴۵۰ بروشور آموزشی با موضوع تفکیک پسماند از مبداء، ۳۰۰کارتن پلاست و ۱۶۳کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر بین شهروندان سطح منطقه توزیع شد. همچنین آموزش های شهروندی مربوط به تفکیک پسماند از مبداء از طریق آموزشگرهای منطقه به ۵۲۰ نفر از به شهروندان در معابر، درب منازل و مدارس داده شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: طی سه روز گذشته، هزار و ۱۵۰ متر مربع کندوکوب، ۴۰۰ مترمربع بازپیرایی فضای سبز و غرس ۹۶ اصله درخت در سطح نواحی سه گانه منطقه توسط نیروهای خدمات شهری و محیط زیست انجام گرفته است.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 27667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =