پیشرفت ۶۳ درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تکمیل عملیات سازه ای پل های دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب تقاطع میدان جانبازان با بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش شهر، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق، افزود: اجرای اقدامات تکمیلی از قبیل نصب هندریل و پیاده رو سازی، طبق برنامه در پل‌های دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب تقاطع میدان جانبازان ادامه دارد و این در حالی است که پل اصلی تقاطع نیز در مرحله آرماتوربندی عرشه است.

صبوری ضمن اعلام پیشرفت ۶۳ درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، یادآور شد: عملیات اجرایی مسیر اصلی این پروژه بزرگراهی در تمام مقاطعی که با معارض مواجه نیست ادامه دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری مهر، تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع‌های غیر همسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به شمار می‌آید. این مقطع بزرگراهی شامل مسیری ۳۷۰۰ متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ را فراهم خواهد کرد.

۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 2768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =