تغییر و تحولات و جابجایی‌ها در ساختار اداری امری بدیهی است

آئین تکریم و معارفه معاونین برنامه ریزی و سرمایه انسانی، خدمات شهری و محیط زیست و مدیر اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار این منطقه با اشاره به این نکته که تغییر و تحولات و جابجایی ها در ساختار اداری امری بدیهی است، گفت: معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی به منزله موتور محرکه و مغز متفکر سازمان عمل می کند؛ اداره روابط عمومی نیز در حوزه اطلاع رسانی ها و مبحث رسانه بسیار مهم و تاثیرگذار است، چراکه عملکرد حوزه های ستادی و اجرایی توسط این اداره به سمع و نظر شهروندان و مسئولین می رسد.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: حوزه مهم خدمات شهری به منزله اصل و اساس شهرداری است، به طوری که در نگاه کلی؛ شهرداری ها را با خدمات شهری آنان می سنجند. ذات خدمت رسانی به شهروندان در تک تک ادارات زیرمجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست به چشم می خورد. این حوزه مهم به عنوان یکی از پیچیده ترین و پرمسئولیت ترین بخش های اجرایی در شهرداری تهران مطرح است.

وی ادامه داد: تغییر و تحولات و جابجایی ها در نظام اداری بدین معنا نیست که فرد عزل شده، توانایی لازم برای مدیریت را نداشته؛ بلکه بالعکس از توانمندی های وی در جایگاهی دیگر بهره مند خواهیم شد و فرد جدید با انگیزه ای مضاعف و نیروی تازه نفس به عرصه اجرا می آید.

پوریافر تاکید کرد: امیدواریم در سایه الطاف الهی، در راستای تحقق شهری شایسته و درخور شهروندان فهیم منطقه ۲۱ و همچنین اهداف کلان مدنظر مدیریت ارشد شهری پایتخت ایران اسلامی؛ با همت والا و جدیت گام برداریم.

بر اساس این گزارش؛ طی این جلسه از زحمات جواد زارعی معاون پیشین برنامه ریزی و سرمایه انسانی، سید مهدی صالح زاده معاون پیشین خدمات شهری و محیط زیست و محمدرضا پارسیان مدیر پیشین اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ طی دوران مدیریتی شان تجلیل و آقایان فرامرز اکبری به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی، مسعود نوابی سرپرست جدید خدمات شهری و محیط زیست و فرشید اسحاقی سرپرست جدید اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ معرفی شدند.

انتهای پیام 

۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 27785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =