سرای محلات منطقه۲ برای استفاده افراد توان‌یاب آماده‌سازی شد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ گفت: به منظور تکریم افراد توان یاب و ایجاد فضای مناسب جهت خدمت رسانی بهتر به این قشر از جامعه، مناسب سازی ساختمان سرای محلات در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حمیدرضا رنجبر اظهار داشت : با توجه به سیاست های مدیریت شهری در دسترس پذیری فضاهای شهری شهروندان، به خصوص افراد کم توان، همزمان با طرح مناسب سازی معابر شهری، سرای محلات نیز به عنوان یکی از فضاهای فرهنگی که جهت استفاده بهینه افراد کم توان جسمی و حرکتی مناسب سازی می شود.
وی با اشاره به مناسب سازی کامل سرای محله شهرک قدس گفت: تهیه و نصب هندریل در راه پله ها، رمپ ها، اجرای نوارهای بساوایی، همسطح سازی نقاط دارای اختلاف سطح، سرویس های بهداشتی، نصب دو دستگاه نفربر، نصب کفپوش های هشدار دهنده در راه پله ها ،جایگاه ویژه پارک خودرو معلولین و… از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه است.
معاون فنی و عمران منطقه ۲ در ادامه از نصب دستگاه نفر بر پله رو افراد کم توان و سالمند در سرای محله شهرک قدس و یکدستگاه عمود بالابر لیفتراکی پیشرفته با قابلیت حمل ویلچر در سرای محله پرواز خبرداد.
رنجبر با اشاره به اقدامات این حوزه در ارائه تسهیلات زندگی شهری برای افراد کم توان تصریح کرد:ایجاد فضایی مناسب ،ایمن و قابل تردد به منظور خدمات رسانی مطلوبتر به این عزیزان در کنار خانواده از اولویت های شهرداری است.

انتهای پیام

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 27828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =