پروژه بوستان مافی تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه احداث بوستان مافی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه احداث بوستان مافی در محله فروزش این منطقه خبر داد و گفت:  با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در  منطقه ۱۱  یک مدرسه قدیمی در خیابان ولیعصر محله فروزش تملک شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته و تا کنون نیز ۸۰ درصد پروژه بوستان سازی آن  انجام شده است.

مهرابی در این باره افزود: به دلیل کمبود فضای سبز در چهار محله از منطقه، احداث یک بوستان در یکی از محله های این ناحیه نیاز بود. از این رو با رعایت دستور العمل ضوابط شهرسازی و همچین قرارگیری ملک در پهنه سبز، این ملک قدیمی از محله فروزش برای احداث بوستان در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ ادامه داد: در پروژه احداث بوستان مافی از ابتدا ضوابط مناسب سازی معلولین رعایت شده و رمپ و لوپ های مورد نیاز توان یابان و مسیر های بساوایی در این پروژه  جانمایی شده اند.

مهرابی خاطرنشان کرد: احداث تمام معابر، جدول کشی ها، پایه ی چراغ های نوری، سرویس های بهداشتی به اتمام رسیده و پروژه حدودا تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ در انتها گفت: پروژه احداث بوستان مافی با هدف  افزایش سرانه فضای سبز در منطقه ۱۱ صورت گرفته و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام 

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 27840

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =