اعلام همبستگی اصناف و بازاریان با آرمان‌های انقلاب

شهردار منطقه ۱۲ در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه‌السلام) تأکید کرد: مراسم امروز، همبستگی اصناف و بازاریان بابصیرت تهرانی را با آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح امروز دوشنبه ۹ آبان‌ماه، اصناف و بازاریان تهران، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه‌السلام) را با مشارکت هیأت امنای بازار تهران، شهرداری منطقه ۱۲، اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف در مسجد امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) برگزار کردند.

امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ با حضور در این مراسم، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری صداوسیما ضمن محکوم‌کردن این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای مظلوم این حادثه گفت: مراسم پرشور امروز، نماد اتحاد و همبستگی مردم بصیر و وطن‌دوست است که با حضور در صحنه، تنفر و بیزاری خود را از از تروریست، اغتشاش و ناامنی به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: این مراسم، همبستگی اصناف و بازاریان بابصیرت تهرانی را با آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشت و نشان داد مردم ما هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان قسم‌خورده و تکفیری، آسیبی به ایران اسلامی بزنند.

به گفته غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، مراسم امروز مسجد امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) به پاسداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی و در آستانه شصتمین سالگرد شهادت شهید طیب حاج رضایی (حر انقلاب) و حاج اسماعیل رضایی در مسجد امام خمینی بازار تهران برگزار شد و قرار است مراسم دیگری، روز چهارشنبه به مناسبت هفتمین روز شهدای شاهچراغ، در مساجد بازار سراسر کشور برپا شود.

گفتنی است روز گذشته نیز پس از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم گرامی‌داشت شهدای گران‌قدر شاه‌چراغ شهر شیراز با حضور جمعی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۲ در نمازخانه شهرداری این منطقه برگزار شد.

این مراسم که با مشارکت شهرداری منطقه ۱۲ و حوزه مقاومت بسیج شهید عابدینی برپا گردید، کارکنان شهرداری منطقه ۱۲ ضمن سوگواری برای شهدای مظلوم این واقعه، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواهان برخورد قاطع با عوامل آن شدند.

انتهای پیام/

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 27896

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =