بررسی اصلاح ساختار و بودجه روابط عمومی مناطق ۲۲گانه

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: روابط عمومی منبع فکری، بازوی اجرایی و منعکس کننده نقاط قوت و ضعف سازمان است و نقشی حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد.

محمد صائبی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: با توجه به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر خدمت رسانی و اهمیت ارتقای ارتباطات با شهروندان به دنبال سازوکاری هستیم تا جایگاه روابط عمومی ها به ویژه در بدنه کارشناسی و بودجه ارتقا یابد.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اظهار کرد: با پیگیری رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و همراهی مدیران روابط عمومی مناطق ۲۲ گانه نخستین جلسه کارگروه بررسی اصلاح ساختار و بودجه با حضور جمعی از مدیران حوزه ارتباطات برگزار شد. 

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مدیران پیشکسوت این حوزه و متخصصان مرتبط با این موضوع امیدواریم، روابط عمومی با اصلاح ساختار و چارت ارتقا یافته و چند پست کارشناسی برای تحقق این امر به مرکز تحول و نوسازی شهرداری تهران پیشنهاد و ارائه شود.

صائبی از روابط عمومی ها به عنوان بازوی توانمند مدیران و زبان گویای سازمان نام برد و گفت: روابط عمومی ها مشاوران مدیران سازمان هستند و مسئولیت ایجاد اعتماد، حفظ شهرت سازمانی و ارتباط با مخاطبان را به عهده دارند؛ بدون شک با اصلاح ساختار چارت کارشناسان اداره روابط عمومی مناطق ۲۲ گانه، به مرور شاهد تحول و اصلاح فرآیندها و برنامه های روابط عمومی خواهیم بود.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حاشیه این جلسه شهردار منطقه ۱۳ نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در ارتباط موثر و دو سویه با شهروندان بر ضرورت بررسی اصلاح بودجه و ساختار در راستای بهبود وضعیت بدنه کارشناسی این حوزه در مناطق تاکید کرد. همچنین مدیران روابط عمومی مناطق پیشنهادات و راهکارهای خود را در خصوص اصلاح ساختار و بودجه مطرح کردند.

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 27922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =