سینماهای باغ کتاب به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۹ سینمای باغ کتاب در حال تعیین تکلیف و واگذاری مدیریت به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است.

سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه تا راه‌اندازی سازمان گردشگری، برنامه‌‎های این حوزه ذیل ستاد گردشگری شهر تهران برنامه ریزی و اجرا می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از هر چیز روی تکمیل و استفاده بیشتر از ظرفیت های گردشگری موجود تلاش می شود.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از اماکن گردشگری هنوز ظرفیت کافی برای بهره برداری ندارند، یادآور شد: با توجه به این موضوع، قرار بر این شده که ظرفیت این اماکن جهت استفاده مردم تکمیل شود.

وی ادامه داد: شهربازی بسیج که بیش از پنج سال تعطیل بود دو ماه پیش به بهره برداری آزمایشی رسید و به چرخه خدمت به شهروندان بازگشت. ۹ سینمای باغ کتاب نیز در حال تعیین تکلیف و واگذاری مدیریت آن به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری است. چند مجموعه همچون ایوان ری نیز در حال تکمیل است که امیدواریم بتوانیم به چرخه خدمت اضافه کنیم.

علوی با بیان اینکه کلیات سازمان گردشگری در دوره قبلی مصوب و در شورای فعلی پیگیری شده است، تصریح کرد: شهرداری در چند جلسه شورای اداری نیز این موضوع را مطرح کرده و پیشرفت هایی در ساختار آن ایجاد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیچیدگی های موجود در راه‌اندازی سازمان گردشگری خاطرنشان کرد: تقسیم شدن اماکن گردشگری بین سازمان فرهنگی و هنری، شهرداری‌های مناطق و معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی و معاونت اجتماعی به عنوان متولی پیچیدگی‌هایی را در مسیر ایجاد سازمان گردشگری به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: جدا کردن این تعداد مجموعه و تصمیم گیری مبنی بر اینکه جدا شوند یا خیر و همچنین چگونگی جداسازی اقدامی زمان‌بر است. انتظار داریم شهرداری تهران در ماه‌های باقی مانده سال طرح را به سرانجام برساند و در صحن شورا مطرح کند. معتقدیم اگر اصولی ایجاد و تعریف شود به گردشگری شهر و اقتصاد پایدار شهرداری تهران کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 27924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =