دوشنبه- نهم آبان ۱۴۰۱- در جریان اجرای طرح راه خدمت علاوه بر اقدامات معمول ترافیکی در منطقه هشت، ۲ ایستگاه اتوبوس نوسازی و ۳ خیابان اصلی با نصب تابلوهای خطرنما ایمن سازی شد. همچنین تعویض سقف پل مکانیزه(پلی‌کربنات) سه‌راه تهرانپارس آغاز و رنگ‌آمیزی ۵۱۶ مترمربع المان و مبلمان شهری، پاکسازی دیواره های شهری به متراژ ۵۵۰ مترمربع اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه هشت شهرداری تهران، همزمان با سومین روز از اجرای طرح «راه خدمت» در این منطقه نزدیک به هشت هزار خط کشی محوری در محور خیابان دماوند حد فاصل شهید مدنی تا گلشن انجام شد.

همچنین هفت عدد استوانه با هدف ایمن سازی بزرگراهی در بزرگراه امام علی (ع) نصب شد. از دیگر اقدامات ترافیکی در این منطقه می توان به جانمایی دو عدد بشکه برای ایمن سازی خیابان های شهید دکتر آیت و خیابان دماوند اشاره کرد.

همچنین در سومین روز از اجرای طرح راه خدمت هفت تابلوی انتظامی که شامل تابلوهای خطرنما هستند در خیابان های شهید دکتر آیت، جانبازان غرب و جانبازان شرق نصب شد.

یکی دیگر از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه هشت در سومین روز اجرای راه خدمت بهسازی و نوسازی ایستگاه های اتوبوس است که نصب پلی کربنات در سقف ایستگاه اتوبوس رشید در خیابان امیری طامه و همچنین تعویض شیشه ایستگاه جانبازان صورت گرفت.

خط کشی سه سرعتگاه در خیابان های جانبازان و گلشن دوست و خط کشی بلوک عابر پیاده به متراژ ۹۵ متر مربع در خیابان های گلستان و گلشن دوست از دیگر اقدامات صورت گرفته در روز دوشنبه- نهم آبان- در منطقه هشت است.

اجرای عملیات تعویض سقف پل مکانیزه سه‌راه تهرانپارس

با حضور اکیپ پل‌های مکانیزه، عملیات تعویض سقف پل عابر پیاده مکانیزه سه‌راه تهرانپارس در روز سوم راه خدمت آغاز شد.در این روز علاوه بر آغاز این عملیات بیش از ۲۰هزار مترمربع رفت‌وروب معابر و ۴ هزار متر مربع لایروبی انجام‌ شد.

خدمات جهادی محله محور در روز سوم اجرای طرح خدمت در منطقه ۸ تهران با بیش از ۲۰هزار مترمربع رفت‌وروب معابر ۴ هزار متر مربع لایروبی ادامه پیدا کرد.

در اجرای این طرح شست‌وشوی۶۰ مخزن، بازسازی و رنگ‌آمیزی ۱۵۰ مخزن و زیر مخزنی، ۱۵۰ متر مربع پاکسازی جداره‌های شهری و شست‌وشوی ۱۵۰ عدد المان شهری در نواحی ۳‌گانه نیز صورت پذیرفت.

در اجرای این طرح، بازپیرایی فضای سبز و هرس سر شاخه‌های درگیر در ۴۲۰۰ مترمربع و اقداماتی نظیر نظافت و پاکسازی باغچه‌ها، کندوکوب، کودهی، سرگیری شاخه‌ها، و کاشت ۳۰ اصله نهال در محلات انجام گرفته است.

همچنین در حوزه زیباسازی شهری با حضور اکیپ پل‌های مکانیزه، عملیات تعویض سقف پل مکانیزه(پلی‌کربنات) سه‌راه تهرانپارس نیز شروع شد و رنگ‌آمیزی ۵۱۶ مترمربع المان و مبلمان شهری ، پاکسازی دیواره های شهری به متراژ ۵۵۰ مترمربع اجرا شد.

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 27933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =