بسیج تمامی نیروهای شهرداری تهران برای احرای طرح خدمت در مناطق

عضو شورای شهر تهران در برنامه ملاقات مردمی در مساجد منطقه ۱۲ با اشاره به طرح «قرار خدمت» گفت: در این طرح، همه امکانات شهر به مدت یک هفته در خدمت یک منطقه قرار می‌گیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، شامگاه روز گذشته، دوشنبه، ۹ آبان‌ماه، جلسه ملاقات مردمی با مساجد شهرداری منطقه ۱۲ با حضور سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان تهران، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲، معاونان و برخی مدیران ارشد شهری این منطقه به همراه جمعی از شهروندان محله سنگلج در مسجد حریری واقع در این محله برگزار شد.

در این جلسه یزدی طی سخنانی، بازنگری طرح تفصیلی را اقدامی زیرساختی در حل مشکلات ساخت‌وساز در منطقه ۱۲ دانست و ضمن دعوت از کارشناسان میراث فرهنگی در این بازنگری‌ها گفت: طی بیش از ۳۰ جلسه که با مشاوران و کارشناسان داشته‌ایم، تغییراتی در طرح تفصیلی را پیش‌بینی کردیم؛ تغییراتی همچون افزایش تراکم به‌نحوی که نوسازی بافت فرسوده را برای سازندگان به‌صرفه سازد و آنها را تشویق به ساخت‌وساز در محله کند.

شهردار منطقه ۱۲ با ابراز امیدواری از تأیید این تغییرات از سوی کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی و معماری ادامه داد: در صورت تصویب این طرح تفصیلی، وضعیت بافت فرسوده و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن در منطقه ۱۲ دگرگون خواهد شد و کیفیت زندگی در این منطقه ارتقا خواهد یافت.

در ادامه آقامیری از اجرای طرح «قرار خدمت» در مناطق ۲۲گانه شهر تهران سخن گفت و توضیح داد: در این طرح همه امکانات شهر به‌ویژه در حوزه خدمات شهری به مدت یک هفته در خدمت یک منطقه قرار می‌گیرد؛ مثلاً در حوزه آسفالت، سه کارخانه آسفالت شهرداری تهران هر هفته به طور کامل، یک منطقه را پوشش می‌دهد.

وی نتایج اجرای این طرح را موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد و ادامه داد: طی دو ماه گذشته، این طرح در منطقه ۱۲ نیز اجرا شده و ان‌شاءالله پس از آنکه یک‌دور در همه مناطق اجرا شد، بار دیگر از اول به اجرا درخواهد آمد.

در پایان به درخواست‌های شهروندان در موضوعات مدیریت شهری تا آخرین نفر حاضر در مسجد رسیدگی شد.

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 27942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =