به برکت خون شهدایی چون شهید علی‌وردی فتنه دشمن ناکام ماند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: اغتشاشگران با جنایتی که در در رابطه با شهید علی‌وردی کردند نهایت شقاوت و بی رحمی و پوچ بودن شعارهایشان را نشان دادند و البته خون این شهدا موجب آشکار شدن حق از باطل و ناکام ماندن فتنه دشمن شد.

به گزارش شهر؛ محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت مقام شهید آرمان علی وردی که شامگاه روز سه شنبه در مسجد امام علی (ع) شهران برگزار شد با اشاره به تلاش های دشمن برای ایجاد آشوب در کشور گفت: آن چیزی که از اتفاقات اخیر برداشت می‌شود این است که کشور ما در یک جنگ سایبری گسترده یا به تعبیری با جنگ جهانی سایبری رو به رو است که محوریت آن دو مجموعه مرکز اعتدال در عربستان و مرکز لیبرتی در آلبانی است.

وی با بیان اینکه دشمن از پدیده فرهنگی «سلام فرمانده» که با محوریت نوجوانان و جوانان موجی در سراسر کشور و حتی در نقاط مختلفی از دنیا ایجاد کرد عصبانی است، افزود: دشمن در فتنه اخیر تلاش کرد تا با موج رسانه ای سنگین جوانان  و به ویژه دهه هشتادی ها را نسبت به انقلاب و کشور دلسرد کند اما به برکت خون شهدای عزیزی همچون شهید علی وردی اینبار هم ناکام ماند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال ایجاد آشوب در ایران است. دشمن چشم دیدن این جوانان مومن، باانگیزه، جهادی و همیشه در صحنه را ندارد و سعی دارد طوری وانمود کند که نسل جوان با آرمان های انقلاب بیگانه است اما ظهور شخصیتی مانند شهید علی وردی نقشه دشمن را نقش بر آب می‌کند.

توکلی زاده در ادامه اظهار کرد: اغتشاشگران با جنایتی که در در رابطه با این شهید عزیز کردند نهایت شقاوت و بی رحمی و پوچ بودن شعارهایشان را نشان دادند و البته خون این شهدا موجب آشکار شدن حق از باطل می شود و به فضل الهی این کشور با همراهی و همدلی مردم و با مجاهدت این جوانان و نوجوانان روز به روز از مشکلات عبور خواهد کرد و قله های ترقی را پشت سر خواهد گذاشت.

پیش از این مراسم توکلی زاده با حضور در منزل شهید آرمان علی وردی به خانواده این  شهید عزیز ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 27989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =