فضاهای خاکستری در شمال تهران ساماندهی می‌شوند 

شهردار منطقه یک گفت: فضاهای خاکستری در زیر پل های تازه احداث سواره رو در شمال تهران با استفاده از عناصر زیباسازی و المان های شهری ساماندهی و بازپیرایی می شوند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در دومین بازدید صبحگاهی از پروژه های عمرانی شمال تهران که با حضور مجید افشاری معاون فنی و عمرانی انجام شد با تاکید بر فضاهای خاکستری شهر گفت: فضاهایی چون زیر پل های شهید صیاد شیرازی، ارتش، امام علی(ع) و... پتانسیل تبدیل شدن به فضاهای مناسب شهری را دارند و نیاز است با طراحی و  بازپیرایی، زیباسازی و ساماندهی شوند.

او همچنین بر سرعت گرفتن اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: سوله های بحران اراج و یاران به زودی اتمام و به بهره برداری می رسند.

صباغ ایمن سازی مسیل ها و  توسعه تفرجگاه های شمال تهران را پروژه فرامنطقه ای دانست وگفت: خرگوش دره ظرفیت تبدیل شدن به تفرجگاه شهری را دارد و باید این طرح با سرعت بیشتر اجرا شود و همچنین پایدار سازی و رفع خطر املاک حاشیه مسیل دارآباد و ایمن سازی پل های رودخانه برای گردشگران و ایمن سازی جداره های ریزشی شرق منطقه نیز نیاز است سریع تر به اتمام برسد.

شهردار منطقه یک در ادامه از پروژه عملیات اجرای مجاری آبهای سطحی کانال منظریه و رفیوژ سبز خیابان شهید باهنر بازدید و در جریان اقدامات در حال اجرای این پروژه ها قرار گرفت و بر توسعه اسکان های کارگری با  مکان‌یابی های لازم جهت احداث تاکید کرد.

انتهای پیام 

۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 28010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =