افزایش ایمنی نقاط بی‌دفاع شهری در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از بهبود سیستم روشنایی زیرگذر پل های سواره رو، عابر و بوستان های منطقه خبر داد و گفت: ایمنی نقاط بی دفاع شمال شرق تهران با بهبود سیستم های روشنایی افزایش می یابد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم با بیان اینکه افزایش ایمنی نقاط بی دفاع شهری، بستر بزهکاری را در معابر شهری کاهش خواهد داد؛ گفت: همزمان با نزدیک شدن به فصل سرما و کوتاه شدن ساعات روز و به منظور رفاه و امنیت هرچه بیشتر شهروندان، روشنایی زیرگذر پل های سواره رو، پل های عابر و بوستان های منطقه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شد.
او ادامه داد: از این رو  پس از شناسایی نقاطی که احتمال خطر داشت، ۱۰ زیرگذر پل در سطح منطقه شناسایی و با نصب و راه اندازی ۸۴۰ پرژکتور LED ساماندهی و این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.
معلم گفت: در این عملیات ۱۱۶۰ پروژکتور تهیه شده که ۳۲۰ عدد آن در مراحل بعدی و مورد نیاز نصب خواهد شد.
معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات این طرح گفت: این عملیات در زیرگذر شهید زین الدین- هنگام، شهید زین الدین – استقلال، شهید زین الدین -سراج، پل شهرک امید و ... انجام شد.
او افزود: رصد نقاط مختلف شهر یکی از بخش های مهم این عملیات است که با آن؛ مکان هایی که احتمال خطر بیشتر بوده شناسایی و با فوریت به آن رسیدگی می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان تاکید کرد: ارتقای سلامت امنیت و آرامش شهروندان همواره از دغدغه های مدیریت شهری بوده و رسیدگی به این مهم همچون گذشته در حال اجراست. 

انتهای پیام

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 28023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =