برپایی نمایشگاه دستاوردهای نخبگان محلی در پردیس فرهنگی جوانان رضوی منطقه ۸

​شهردار منطقه ۸ از برگزاری ویژه برنامه پردیس فرهنگی «جوانان رضوی منطقه ۸» به‌مناسبت ۱۳ آبان با نمایش دستاوردهای نخبگان محلی، دستاوردهای عفاف وحجاب و مشاوره نوجوانان با رویکرد ارتباط با خانواده خبر داد. ​

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه هشت،فاطمه تنهایی شهردار منطقه همزمان با ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، از پردیس فرهنگی جوانان رضوی با هدف بازشناسی حافظه تاریخی و ابعاد مختلف این حماسه تاریخی به‌ویژه برای مخاطبان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی دانش‌آموزان خبر داد.

وی گفت: برپایی ورکشاپ هنری «خط انقلاب » در بازنمایی وقایع ‌وجنایات استکبار جهانی با حضور هنرمندان و خطاطان محلی ، نگاه گذر (نمایشگاه) با هدف بازنمایی تصاویر و جنایات غربی‌ها در جهان در قالب عکس ،نقاشی و رنگ امیزی کودکان ،بازی با گل ،بادکنک ،گره همبستگی با محوریت نماد سازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تن پوش های اقوام ایرانی محتوای بخش فرهنگی این پردیس را تشکیل داد.

تنهایی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه‌ های ورزشی همراه با ارائه خدمات مشاوره و آموزش در رشته های هندبال و هاکی ،بهکاپ ،برگزاری رشته های طناب زنی و رو پایی فوتبال و حرکات نمایشی اسکیت سواران با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و برپایی ایستگاه سلامتی شامل توزیع بروشور، برگزاری آزمون هوش و استعداد ریون دانش‌آموزان با هدف استعدادیابی دانش‌آموزان و نوجوانان صورت گرفت.

شهردار منطقه ۸ افزود: نمایش دستاوردهای نخبگان محلی، دستاوردهای عفاف و حجاب ، مشاوره نوجوانان با رویکرد ارتباط با خانواده،موکب پذیرایی از جمله فعالیت های دیگر پردیس است.

انتهای پیام

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 28026

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =