لزوم راه‌اندازی ستاد کوهستان در حریم شمال غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به حفاظت و صیانت از حریم شهر تهران گفت: حجم قابل توجهی از حریم شهر تهران در شمال محدوده منطقه ۲۲ قرار دارد که برای صیانت از این حریم باید ستاد کوهستان راه اندازی شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در نشست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه اظهار داشت: یکی از وظایف مدیریت شهری حفاظت از حریم شهر است تا حقوق عامه مردم حفظ شود، به همین منظور باتوجه به اینکه حجم وسیعی از حریم و رشته کوه های البرز در این منطقه قرار دارد نیازمند راه اندازی ستاد کوهستان هستیم.

وی افزود: وسعت ۱۸۷ کیلومتر مربع  حریم منطقه و قرار گرفتن ۸ روستا در حریم شمال غرب تهران می طلبد تا حفاظت و صیانت از حریم شهر به شکل تخصصی صورت گیرد که برای محقق شدن این اقدام معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی موضوع تاسیس ستاد کوهستان را دنبال خواهد کرد.

حاجوی به موضوع بودجه بندی سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم پروژه جدیدی برای شهر تعریف نکنیم و تنها پروژه هایی که روی زمین مانده و یا اینکه پروژه ها با پیشرفت ۷۰ درصد را در دستور کار قرار دهیم تا خدمات رسانی به شهروندان افزایش یابد.

شهردار منطقه ادامه داد: کسب آموزش یکی از مهم ترین نیازهای پرسنل است که جا دارد این معاونت در حوزه های گوناگون کلاس های آموزشی با هدف به روز رسانی کارکنان برگزار کند.

انتهای پیام

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 28065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =