۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 28066
طرح خدمت به منطقه ۱۹ رسید

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز طرح خدمت با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقاء سطح نگهداشت شهر در محلات با خدمت رسانی نیروهای اجرایی معاونت ها به مدت یک هفته از ۱۴ تا ۲۰ آبان در نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه طرح خدمت از امروز در این منطقه آغاز شد افزود: طرح خدمت با هدف بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی در راستای رفع معضلات شهری منطقه، هم افزایی، تلاش مضاعف، دقت و سرعت و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان به منظور رضایتمندی آنها اجرا می‌شود.
او ادامه داد: در این طرح همه حوزه‌های اجرایی و نواحی پنجگانه با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی نسبت به حل معضلات شهری منطقه اقدام می‌کنند تا سطح کیفیت خدمات رسانی ارتقا و رضایتمندی حداکثری شهروندان حاصل شود.
به گفته این مسئول روکش و لکه گیری آسفالت، رفع مشکلات المان‌های ترافیکی و پل‌های مکانیزه، نوسازی و بازسازی مخازن، زیرمخزنی‌ها پوشانندگی و رنگ آمیزی جداره‌های شهری، مبارزه با جانوران مضر شهری و بازپیرایی فضای سبز و بوستان‌ها را از جمله اقدامات اجرایی در این طرح است.
براساس این گزارش جلسه نیازسنجی طرح خدمت ویژه مناطق ۱۹ و ۲۲ با حضور مدیران ستادی معاونت های اجرایی شهرداری تهران و مناطق مربوطه به میزبانی شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد.

انتهای پیام 

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 28066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =