آمریکایی ها به دنبال غارت ایران هستند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: آمریکا با جهان‌خواری خود وارد ایران شد و در سالهای حکومت پهلوی دوم ثروت ایران غارت شد. آنها باز هم می‌خواهند ایران را غارت کنند. آزاد کردن ایران برای آنها به معنای غارت ایران است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران، اظهار کرد: از تمام ملت ایران برای حضور عظیم در روز ۱۳ آبان تقدیر می کنیم. هیچ سالی همچون امسال شاهد انبوه جمعیت در راهپیمایی نبودیم. این حضور دیدنی بود و پاسخی به یاوه گویی دیگران به ویژه رئیس جمهور آمریکا بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اعلام آزاد کردن ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا شرم آور بود، خاطرنشان کرد: بعد از این دیدند که حرف زشت و نامناسبی زدند و حرف خود را پس گرفتند و اعلام کردند که ایران سر جای خود قرار دارد و دلیلی برای اینکه ایران از بین برود وجود ندارد. رئیس جمهور ما درست گفت، آمریکا از ابتدای انقلاب قصد داشته ایران را به بند بکشد.

چمران تأکید کرد: آمریکا با جهان خواری خود وارد ایران شد و در سالهای حکومت پهلوی دوم ثروت ایران را غارت کرد. آنها باز هم می خواهند ایران را غارت کنند و آزادی برای آنها به معنای غارت ایران است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به پرتاب ماهواره بر قائم ۱۰۰ به فضا اشاره کرد و گفت: این به معنای موشک های دورپرواز است و با توجه به اینکه آزمایش موفقیت آمیز بود، خود ما می توانیم پرتاب ماهواره ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 28078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =