برگزاری انتخابات دبیران منطقه‌ای کانون‌های هفت‌گانه سلامت محور در منطقه ۱۳

شهردارمنطقه ۱۳ از آغاز انتخابات دبیران منطقه ای کانون های هفت گانه سلامت محور خبر داد و افزود : در نخستین گام و طی مراسمی به همت اداره سلامت منطقه، دبیر منطقه ای کانون سالمند منطقه انتخاب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با اشاره به فعالیت گروه های مردمی در محلات پس از کاهش شیوع ویروس کرونا گفت : فعالیت کانون های سلامت محور با برپایی انتخابات دبیران منطقه ای کانون ها از سر گرفته شده است.

او افزود : عضوگیری در کانون های محلی در حال اجراست و در برخی محلات برای انجام فعالیت های گسترده تر، مدیران کانون ها در حال انتخاب هستند و در همین زمینه، در نخستین گام دبیر منطقه ای کانون سالمند انتخاب شد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه هر دو سال یکبار، انتخابات دبیران محلی و منطقه ای برگزار می شود تا برنامه ها از طریق این افراد به اطلاع اعضا رسیده و اجرایی شود اظهار داشت : انتخابات در هفت کانون شامل مادرانه، دخانیات، پزشکان و گروه های جهادی، سالمند، معلولان، بیماری های غیر واگیر و... انجام می شود.

 محمد هادی علی احمدی با اشاره به انتصاب مدیران از طریق انتخابات و با حضور مسئولان شهری ادامه داد :دبیران کانون ها ضمن شناسایی ظرفیت های محلی، برنامه هایی را پیشنهاد می دهند تا از این طریق مشارکت شهروندان جلب شود، به عنوان مثال در کانون سالمندان برنامه هایی مانند دورهمی ها، آموزشی و گردشی و ... برگزار می شود که هماهنگی این برنامه ها با دبیران کانون هاست.  

مهرداد احمدی، رئیس اداره سلامت منطقه نیز در خصوص فعالیت کانون جدید مادرانه توضیح داد : با توجه به لزوم توجه به مبحث خانواده و ازدیاد جمعیت، این کانون تشکیل شده و فعالیت  این کانون  مورد توجه است و برنامه های آن از طریق کلاس آموزشی، مشاوره خانواده و ... پیگیری می شود.

انتهای پیام

۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
کد خبر: 28156

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =