۴۸ هزار مترمربع از محورهای منطقه ۱۴ روکش آسفالت شد

شهردار منطقه ۱۴ ازاجرای عملیات روکش آسفالت در معابر و محورهای این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: با عملیاتی شدن طرح خدمت در منطقه، بهسازی معابر به عنوان یکی از مهمترین خواسته های شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بااجرای این طرح تاکنون بیش از ۴۸ هزار مترمربع از معابر و محورهای منطقه از جمله نبرد، از تقاطع زمزم تا میدان نبرد، خیابان های شهید عزیزی، داود آبادی، شهرابی، کریمشاهیان، جعفرنژاد و ...روکش مکانیزه آسفالت شد.

سالاری پور با اشاره به اینکه در قالب ارائه خدمت عمرانی بیش از ۹۷۰۰ تن آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی این منطقه توزیع شده است، گفت: به منظور رفع بخش عمده ای از نیازهای عمرانی محلات و شریان های بزرگراهی، عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت با فعالیت شبانه روزی اکیپ های عمرانی و هماهنگی پلیس راهور تا یکی دوروز آینده اجرایی و اتمام می یابد.

سالاری پور در پایان با اشاره به اینکه رویه مناسب شریان های عبوری تأثیر قابل‌توجهی در وضعیت ایمنی و رضایت مندی شهروندان دارد، یاداور شد: بهسازی محورهای مهم و اصلی در قالب طرح خدمت با هدف ارتقای کیفیت آسفالت معابر در جهت بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری اجرایی شده است.

انتهای پیام

۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
کد خبر: 28158

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =