ضرورت شفاف‌سازی در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در رسانه ملی/ هیچ شخصی در این اماکن ساکن نبوده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: باید در رسانه ملی از سوی شهرداران مناطق اعلام شود که ساخت و سازهای تخریب شده غیرمجاز بوده و توسط عده‌ای سوءاستفاده‌گر ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از شهرداران مناطق ۵، ۱۸ و ۱۹ در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در مدت اخیر اظهار کرد: تقاضای ما این است که شهرداران و مسئولان مرتبط در رسانه ملی برای مثال در شبکه پنج سیما اعلام کنند که این ساخت و سازها کار مردم نیست و عده‌ای با ساخت و سازهای غیرمجاز به دنبال سوء استفاده بودند و کسی در این فضاها ساکن نبوده که واحدها با تخریب روی سر ساکنان آنها آوار شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تخریب ساخت و ساز غیرمجاز باید با پیوست فرهنگی انجام شود، اظهار کرد: نمایش بولدوزرها در حال تخریب ساخت و ساز غیرمجاز تصوری اشتباه را برای مردم ایجاد کرد، لذا باید در این خصوص پیوست فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد و شفاف سازی انجام شود.

وی افزود: ما خوشحالیم با تذکراتی که در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز در مدت اخیر و در جریان اغتشاشات مطرح کردیم، شهرداری بسیار سریع عمل کرد و از شهرداران مناطق ۵، ۱۸ و ۱۹ تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 28184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =