بازپیرایی فضای سبز منطقه ۱۹ با کاشت ۴۰۰ اصله درخت و درختچه در طرح خدمت

شهردار منطقه ۱۹ از غرس ۴۰۰ اصله درخت و درختچه در طرح خدمت این منطقه در راستای بازپیرایی و نگهداشت فضای سبز معابر و بوستان ها خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و در راستای نگهداشت فضای سبز ۳۵۰ اصله درختچه و ۴۰ اصله درخت در بوستان های دانش آموز، خیرین مدرسه ساز، امام علی(ع) و بلوار میلاد کاشته شد.ضمن اینکه ۳ ست ۸ تایی وسایل ورزشی و بدنسازی طی این طرح در بوستان های وصال، خیرین مدرسه ساز و بهار نصب شده است.
فرهادی به ۷۶ مورد طعمه گذاری به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری اشاره کرد و افزود: این عملیات در خیابان های میثاق شمالی، انقلاب، مطهری شمالی، برادران شهید شکری، بلوار شهید ورامینی و میدان های شهریار و بهلولی انجام شده است.
به گفته این مسئول در خیابان های بهمنیار و طالقانی عملیات رنگ آمیزی و پوشاننده به مساحت ۴۰۰ متر مربع اجرا شده است.
فرهادی با تأکید بر شستشو و نظافت مستمر معابر طبق برنامه زمانبندی خاطر نشان کرد: در این طرح طی یک روز گذشته ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر و محورها با حضور ۵۰ نفر نیروی کارگری اعزامی از سازمان مدیریت پسماند پاکسازی شد.
همچنین شستشوی زیر مخزنی، پوستر کنی از دیوارها و جداره های شهری، جمع آوری نخاله، شستشوی نرده ها و تابلوهای ترافیکی نیز در حال انجام است.
به گفته این مسئول در راستای تأمین روشنایی و ایمنی هرچه بیشتر ۱۵ عدد لامپ در بوستان جنگلی افرا در ناحیه ۵ نصب شد.
انتهای پیام

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 28203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =