افزایش ضریب ایمنی معابر منطقه ۱۹ با انجام اقدامات ترافیکی در طرح خدمت

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در سومین روز از اجرای طرح خدمت در این منطقه و با هدف ارتقای ایمنی در عبور و مرور شهروندان و سهولت تردد خودروها، بالغ بر ۱۰۰ عدد استوانه ترافیکی و خطر نما در نواحی پنجگانه نصب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص اقدامات ترافیکی معابر در طرح خدمت گفت: به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان خدمات ویژه ای در حوزه ترافیک صورت گرفته است که تا پایان این هفته تداوم دارد.نصب بالغ بر۱۰۰ عدد استوانه ترافیکی و خطر نما در معابر پر تردد منطقه از جمله خیابان دانشگاه، میادین خلازیر، ثارالله و یاران همچنین زیرگذر پلایین از جمله مهم ترین اقدامات ترافیکی صورت گرفته طی روزهای اخیر محسوب می شود.  
او ادامه داد: همچنین برای کنترل سرعت خودروها، سرعتکاه های رینگ بوستان ولایت به مساحت ۶۰ متر مربع با استفاده از رنگ های ترافیکی رنگ آمیزی شد.
فرهادی ادامه داد: در راستای ایمنی در عبور و مرور شهروندان به ویژه دانش آموزان خط کشی بلوک عابر پیاده در بلوار مطهری مقابل مدرسه شهید زمانی به مساحت ۷۰ متر مربع، جاگذاری کاشن تانک و نصب تابلوهای خطر نما در زیرگذر پلائین، بزرگراه شهید هاشمی و بلوار شکوفه از دیگر فعالیت های انجام شده طی روزهای اخیر هستند.
انتهای پیام

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 28206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =