سرانه پوشش خدمات بهداشت در تهران از مناطق محروم کشور پایین‌تر است

مدیرعامل شرکت شهر سالم در نشست شورای معاونین این شرکت گفت: سرانه پوشش خدمات بهداشت در تهران از مناطق محروم کشور پایین‌تر است و در این راستا، به دستور شهردار پایتخت دبیرخانه شورای سلامت تهران در شرکت شهر سالم برای استفاده از ظرفیت‌های مدیریت شهری جهت بهبود این شاخص تشکیل می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست شورای معاونین شرکت به ریاست امیر نورمحمدی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا در ابقاء وی در این سمت گفت: خوشبختانه در یک سال گذشته شاهد ارتقاء هویت سازمانی شرکت شهر سالم بودیم.

نورمحمدی با اشاره به افزایش مراودات شرکت شهر سالم با نهادهای داخل و خارج از شهرداری تهران در سال گذشته اظهار کرد: دکتر زاکانی با نگاه سلامت‌محور خود در مدیریت شهری وظایفی علاوه بر فعالیت‌های معمول شرکت بر عهده ما قرار داده که این می‌تواند فرصتی برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین جایگاه شرکت باشد.

وی با اشاره به حضور شرکت شهر سالم در کارگروه بهداشت پایتخت که به ریاست شهردار تهران و با عضویت وزیر بهداشت و روسای دانشگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران تشکیل شده است، گفت: تهران یکی از محروم‌ترین مناطق کشور در موضوع سرانه بهداشت است. در یک روستای دورافتاده برای ۱۵ نفر یک خانه بهداشت وجود دارد در حالی که چنین امکانی در پایتخت وجود ندارد.

به گفته نورمحمدی، برای ارتقاء سرانه بهداشت پایتخت دبیرخانه شورای سلامت تهران در شرکت شهر سالم تشکیل شده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با جعفر معادیفر رئیس اورژانس کشور گفت: شرکت شهر سالم به نمایندگی از شهرداری تهران جهت همکاری با اورژانس کشور هماهنگی‌هایی جهت ارتقاء سطح خدمات این نهاد در پایتخت و سایر نقاط کشور انجام داده که انشااله جمع‌بندی آن خدمت شهردار محترم ارائه خواهد شد.

در ادامه این نشست درباره برنامه‌های یک سال آینده شرکت شهر سالم در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین گزارش یک ماهه پروژه مدیر جانشین شب شرکت شهر سالم ارائه و طی آن ضمن برشمردن آثار مثبت این طرح بر ادامه آن تاکید شد.

انتهای پیام

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 28210

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =