«ایران آینده» در راستای رویکرد نوجوان‌محور سازمان فرهنگی و هنری برگزار شده است

سید مصطفی کشفی با بیان اینکه جشنواره «ایران آینده» با رویکرد نوجوان‌محور سازمان فرهنگی هنری برگزار شده است، گفت: این برنامه ها در راستای شکل‌گیری باشگاه نوجوانی شهر تهران که مجموعه‌ای از برنامه‌های آموزشی مرتبط با نوجوانان است اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن هفته ملی نوجوان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهادهای فعال در حوزه نوجوانان جشنواره «ایران آینده» را از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند.

سید مصطفی کشفی مدیر آفرینش، پایش و راهبری اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برگزاری جشنواره «ایران آینده» در باغ کتاب تهران گفت: رویکرد اصلی سازمان فرهنگی هنری در دوره مدیریت جدید پرداختن به نوجوانان و سلایق آنهاست و در راستای همین رویکرد برنامه های فرهنگی و هنری را طراحی و اجرا می کند. جشنواره «ایران آینده» یکی از این ویژه برنامه هاست.

وی اظهار کرد: این جشنواره بخش های مختلفی دارد که نوجوانان می توانند در قالب مسابقه  در آن شرکت کنند؛ جام بازی های رومیزی، جام بازی های دیجیتال، مسابقه های حرکتی و سرعتی، جام چالش های فوتبالی، جام اسکیت و اسکیت بورد، مسابقه آشپزی برای دختران، مسابقه بادبادک بازی، مسابقات لیزرتگ و سایر برنامه های ورزشی از جمله برنامه های متنوع جشنواره «ایران آینده» است که نوجوانان می توانند از آنها استفاده کنند. همچنین در ایام برگزاری جشنواره غرفه‌های متنوعی برپا می شود که در آنها  محصولات فرهنگی و کالاهای مرتبط با نوجوانان، غرفه‌های تجربه با فعالیت‌هایی مانندنمایشگاه بازی ها در محل محوطه باغ کتاب برپا خواهد شد.

سید مصطفی کشفی  افزود: در ایام برگزاری جشنواره «ایران آینده»  هر شب برنامه استیج زنده تلویزیونی داریم که از شبکه  های امید، دو سیما و پویا پخش می شود.  در این ایام مجموعه بخش های جذاب باغ کتاب مثل باغ علم به صورت رایگان در خدمت نوجوانان قرار دارد.

مدیر آفرینش های هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  درباره برگزاری نشست های تخصصی نوجوانان در جشنواره «ایران آینده»  گفت: همچنین در بخش جنبی جشنواره در اتاق گفت و گوی نوجوانان نشست های تخصصی درباره نیازهای نوجوانان  برگزار می شود؛ در کنار آن تئاترهای صحنه ای هم به نمایش در می آید که اینها به لحاظ محتوایی بسیار مهم هستند؛ همچنین قرار است جشنواره فیلم نوجوانان برگزار می شود.

مصطفی کشفی  درباره اثر گذاری حضور نوجوانان در جشنواره «ایران آینده» اظهار کرد: وقتی نوجوانان در این جشنواره شرکت می کنند بخش های حرکتی و ورزشی جشنواره برای آنها جذاب است  و همین می تواند زمینه ای فراهم کند که  استعدادهای آنها که صرف بازی ها و سرگرمی های اینترنتی می شود به  سمت ورزش های حرکتی سوق داده شود.

مدیر آفرینش های هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  خاطر نشان کرد: جدا از امکان بازدید فردی نوجوانان در جشنواره «ایران آینده»  مدارس نیز می‌توانند به صورت گروهی از ساعت از ۹ صبح تا ۱۳ از این رویداد بازدید کنند.

وی تاکید کرد: سازمان فرهنگی هنری رویکرد خود را نوجوان قرار داده است و این برنامه ها در راستای شکل گیری باشگاه نوجوانی شهر تهران که مجموعه ای از برنامه های آموزشی مرتبط با نوجوانان را برگزار می کند اجرا می شود.

انتهای پیام

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 28211

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =