نوجوانان اسکیت‌باز در جشنواره «ایران آینده» با هم رقابت می‌کنند

همزمان با فرا رسیدن هفته ملی نوجوان، فرهنگسرای مهر مسابقات اسکیت و اسکیت برد نوجوانان را در جشنواره «ایران آینده» از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برگزار می کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جشنواره «ایران آینده» از چهار بخش اصلی بازی ها، غرفه ها، استیج و نمایش فیلم تشکیل شده است. بخش بازی ها شامل دو قسمت است؛ قسمت اول به بازی های حرکتی مانند چالش های فوتبالی، لیزرتگ، اسکیت، زیپلاین، بادبادکبازی، تیراندازی و... اختصاص دارد و قسمت دوم شامل بازی های رومیزی، لیگ فیفا و بازی های کنسولی خواهد بود.

فرهنگسرای مهر در بخش جام مسابقات اسکیت و اسکیت بورد، ضمن ایجاد فضایی شاد توام با رقابت سالم بین شرکت کنندگان با حضور مربیان و کارشناسان مجرب شیوه و تکنیک های مقدماتی این ورزش مفرح را بصورت رایگان آموزش می دهد.

بازی ها به صورت مسابقه برگزار می شود و برندگان در هر روز امتیازی دریافت کرده و در روز پایانی از همه برندگان دعوت می شود با شرکت در مسابقه فینال برای دریافت جایزه ی ویژه با یکدیگر رقابت کنند.

در این جشنواره برنامه های متنوعی بر اساس علایق نوجوانان برگزار می شود و گروه های سنی ۹ تا ۱۸ سال، مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

جشنواره «ایران آینده» در باغ کتاب تهران و گذرهای منتهی به این مجموعه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد تهران برگزار می شود و برخی سالن های کوشک هنر و خانه شعر و ادبیات نیز در اختیار این جشنواره است.

علاقمندان ضمن ارتباط با سامانه ۱۸۳۷ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسابقات اسکیت می توانند با شماره تلفن: ۵۵۰۳۷۷۴۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام 

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 28240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =