ابلاغ مصوبه تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرسازی

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: مصوبه تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرسازی برای اولین بار در شهرداری تهران محقق گردیده و از شهروندان تهرانی برای شرکت در طرح پرداخت عوارض شهرسازی دعوت به عمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق، علیرضا جاوید در نشست با شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که به میزبانی شهرداری منطقه ۵ برگزار شد، ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و معاون شهرسازی و معماری و معاون مالی و اقتصاد شهرداری به تشریح روند اجرای قانونی مصوبه تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرسازی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران پرداخت و گفت: مصوبه فوق برای اولین بار در شهرداری تهران محقق گردیده و از شهروندان تهرانی برای شرکت در طرح پرداخت عوارض شهرسازی دعوت به عمل آورد.

وی خاطر نشان کرد: این مصوبه با تدبیر شهردار تهران از طریق سامانه مکانیزه درآمد شهرداری تهران قابل مشاهده و پیگیری می باشد. ضمن اینکه مصوبه فوق تا مبلغ یک میلیارد تومان ۴۰ درصد تخفیف، از یک میلیارد تا ۲۵ میلیارد تومان ۳۸ درصد تخفیف، از ۲۵ تا ۵۰ میلیارد تومان ۳۶ درصد تخفیف و بالای ۵۰ میلیارد تومان ۳۴ درصد تخفیف عوارض را برای شهروندان تهرانی که بصورت نقدی عوارض خود را پرداخت نمایند در نظر می گیرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اظهار کرد: اعمال اینگونه تخفیف ها مشوق خوبی برای مشارکت شهروندان تهرانی برای عمران و آبادی هرچه بیشتر شهر تهران و تحقق برنامه های پیش رو در این دوره از شهرداری و شورای ششم شهر تهران می باشد.

انتهای پیام/

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: 28273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =