ایجاد قرارگاه جهادی و احداث خانه‌های بهداشت در مناطق محروم شهر تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از ایجاد قرارگاه جهادی و افزایش ساخت خانه‌های بهداشت در مناطق محروم شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، نشست صمیمی گروه های جهادی-درمانی تهران با محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این نشست فعالان گروه های جهادی-درمانی صحبت ها و پیشنهادات خود را برای کمک شهرداری تهران به آنها ارائه دادند.

فعالان گروه های جهادی-درمانی در پیشنهادات مشترکی خواستار کمک شهرداری تهران در اختصاص یک فضا برای ارائه خدمات درمانی رایگان به شهروندان شدند؛ همچنین از شهرداری تهران درخواست شد تا تعدادی از اتوبوس های فرسوده را احیا و بازسازی کنند تا بخشی از خدمات آموزشی، درمانی، دندانپزشکی به صورت سیار در مناطق محروم شهر تهران و یا حتی شهرستان های نزدیک شهر تهران از سوی این نیروهای جهادی ارائه شود.

در ادامه این نشست محمد امین توکلی زاده ضمن استقبال و تشکر از همراهی این گروه ها در ارائه خدمات رایگان جهادی به شهروندان گفت: قرارگاه جهادی شهرداری تهران به زودی راه اندازی می شود که ما نیازمند کمک شما در طراحی و نحوه اجرای این قرارگاه هستیم.

وی با بیان اینکه باید نیازهای شهر را اولویت بندی کرد، ادامه داد: تهران بر خلاف ظاهرش محدودیت های نهفته ای دارد که باید به آنها رسیدگی شود؛ باید تعداد خانه‌های بهداشت در مناطق جنوبی شهر افزایش پیدا کند و در همین حوزه نیز با وزارت بهداشت تفاهم نامه ای را امضا کردیم که ساخت خانه های بهداشت افزایش یابد.

توکلی زاده همچنین قول اختصاص تعدادی دستگاه اتوبوس فرسوده را به این گروه های جهادی داد تا پس از بازسازی آنها بتوانند خدمات سیار را در مناطق محروم شهر تهران ارائه دهند.

انتهای پیام/

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
کد خبر: 28277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =