مدرسه تخصصی ترافیک در منطقه ۳ راه‌اندازی شد

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از راه اندازی مدرسه تخصصی ترافیک در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمد جواد حاجی حسینی هدف از راه اندازی مدرسه تخصصی ترافیک را ارتقاء آگاهی، دانش و فرهنگ ترافیک و توجه دانش آموزان به مسئولیت های شهروندی برشمرد.  
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ افزود: با محوریت کاهش رفتارهای پر خطر در ترددهای شبانه روزی و کاهش تصادفات در معابر و بزرگراه ها، طرح مدرسه تخصصی ترافیک در مدارس ابتدایی منطقه ۳ اجرا شد.  
حاجی حسینی ابراز داشت: در این طرح، دانش آموزان مقطع ابتدایی در یک ترم کامل آموزشی، تمامی سرفصل های ایمنی در ترافیک از جمله ایمنی عابر پیاده، رفتارهای ایمن در سرویس مدرسه، ایمنی سرنشین خودرو وتوجه به افراد کم توان، رفتارهای صحیح در حمل و نقل عمومی، ایمنی و دوچرخه سواری و تابلو ها و علائم رانندگی، تکالیف حقوق شهروندی در ترافیک و... را فرا می گیرند.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ عنوان کرد: در این دوره آموزشی، کودکان بر اساس وظایفی که به صورت گروهی برایشان تعریف می شود نکات مهم را در کار جمعی فرا گرفته و در پایان نمایشگاهی از آثار تهیه شده توسط همین دانش آموزان در مدرسه برپا خواهد شد.  
براساس این گزارش،  در پایان دوره دانش آموزان فعال در طرح مدرسه تخصصی به عنوان سفیر ترافیک منطقه برگزیده می شوند.
 

انتهای پیام 

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 28307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =