لزوم تکریم و توجه به خانواده‌های شهدای آتش نشان

صدر اعظم نوری گفت: وظیفه هر انسانی است که از خانواده‌های شهدای آتش نشان دلجویی کند.

به گزارش شهر، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  درباره آخرین اقدام‌های شهرداری تهران برای در زمره شهدا قرار گرفتن نام آتش نشانانی که در زمان انجام مأموریت جان خود را از دست می‌دهند از جمله آتش نشان مرتضی حیدری گفت: شهروندان باید به این نکته توجه کنند در زمره شهدا قرار گرفتن نام آتش نشانانی که در زمان انجام مأموریت جان خود را از دست می‌دهند در حیطه وظایف و اختیارهای شورای شهر و شهرداری تهران نیست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت این اقدام را بر عهده دارد.

صدر اعظم نوری با تأکید بر اینکه باید خانواده‌های آتش نشانان شهید مورد تکریم قرار گیرند، گفت: شهرداری تهران در زمینه توجه به معیشت و تکریم خانواده‌های آتش نشانان شهید اقدام‌های موثر و خوبی را انجام داده است و رسیدگی‌های لازم به آن‌ها انجام می‌شود.

او بیان کرد: از لحاظ مادی و امکانات، سطح زندگی خانواده‌های آتش نشانان شهید از سوی شهرداری تهران بررسی می‌شود و وظیفه هر انسانی است که از آن‌ها دلجویی کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان کرد: شهرداری تهران همان‌گونه که از خانواده شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو دلجویی و حمایت کرد، به طور حتم از خانواده‌های دیگر شهدای آتش نشان نیز حمایت و دلجویی خواهد کرد.

۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 2832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =