لزوم حمایت از مردم در مسیر نوسازی مسکن

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ریزدانه بودن و بافت فرسوده یکی از مسائل منطقه ۱۷ است، گفت: اگر در مسیر نوسازی از سوی دولت به مردم کمک و تسهیلات ارائه نشود، مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه هیئت همراه در منطقه ۱۷ حضور پیدا کردند. این ملاقات، به منظور دیدار چهره به چهره با شهروندان مناطق جهت گفت‌وگو، بررسی و بیان مشکلات و معضلات آنها برگزار شد.

در این ملاقات مردمی که در سالن کنفرانس شهرداری منطقه ۱۷ برگزار شد، رضا شنگی شهردار و برخی از مدیران شهری منطقه حضور داشتند و به همراه عضو شورای شهر به مسائل و مشکلات شهروندانی پرداختند که از قبل برای این جلسه وقت ملاقات گرفته بودند.

کاشانی بعد از اتمام ملاقات مردمی، گفت: اعضاء شورای شهر در روزهای مختلف در مناطق ۲۲‌گانه حضور پیدا می‌کنند تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شویم. در این راستا مواردی که در داخل منطقه قابل حل باشد را حل می‌کنیم و مواردی هم که نیاز به قوانین فرادستی داسته باشد را به شورا منتقل می‌کنیم.

وی با  اشاره به اینکه ریزدانه بودن و بافت فرسوده یکی از مسائل منطقه ۱۷ است، اظهار کرد: بیشترین درصد فرسودگی تهران در منطقه ۱۷ است. اگر در مسیر نوسازی از سوی دولت به مردم کمک و تسهیلات ارائه نشود، مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

عضو شواری اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در هفته‌های اخیر اتفاقات خوبی در منطقه ۱۷ انجام شده است؛ به عنوان مثال در چندین مرحله عملیات آسفالت‌ریزی و احداث نهر و کانیو انجام شده است. امید است بتوانیم مشکلاتی که بر سر راه فعالیت‌های اجرایی شهرداران است را برداریم تا مردم بتوانند در آرامش زندگی کنند.

گفتنی است در این ملاقات مردمی که ۳۵ نفر از شهروندان منطقه ۱۷ حضور پیدا کردند، درباره مسائل مختلفی از جمله شهرسازی بحث و گفت‌وگو شد؛ همچنین قرار شد مسائل و مشکلاتی که حل آنها در حیطه ضوابط قانونی قرار دارند، پیگیری و حل شوند.

انتهای پیام/

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 28331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =