پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات احداث سرای محله شهرک کارکنان شهرداری تهران

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۱ گفت: ادامه عملیات احداث سرای محله شهرک کارکنان شهرداری تهران در منطقه ۲۱ به همت عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجراست و با پیشرفت فیزیکی پنجاه درصدی همراه است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدقاسم نورافکن گفت: احداث سرای محله در شهرک کارکنان شهرداری تهران یکی از مهم‌ترین اهداف این معاونت بوده که در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون پنجاه در صد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: از اقدامات انجام شده می‌توان به تحویل زمین، اجرای عملیات خاکبرداری، اجرای اسکلت بتنی، فونداسیون، ستون و سقف طبقه زیر زمین و ستون و سقف طبقه اول اجرا شده است.

نورافکن در پایان تاکید کرد: از اهداف این پروژه مردمی؛ تحقق مردم سالاری دینی و رسیدن به چشم انداز ارتقای سرانه های فرهنگی شهرداری تهران، تکمیل زیر ساخت‌های فرهنگی محلات و افزایش مشارکت شهروندان در حل مشکلات محلات است.

لازم به ذکر است؛ سرای محله شهرک کارکنان شهرداری تهران در بزرگراه شهید لشگری، بعد از چهارراه ایران خودرو واقع در شهرک شهرداری است که تاکنون با پیشرفت ۵۰ درصدی به مرحله اتمام سفت کاری رسیده است.

انتهای پیام

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 28337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =