ایجاد نشاط شهروندی با ویژه برنامه‌های ورزشی در غرب تهران

شهردار منطقه ۹ از اجرای ویژه برنامه های ورزشی  با هدف ایجاد نشاط شهروندی از ابتدای سال ۱۴۰۱ در محلات غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به اجرای برنامه های شهروند محور در محلات غربی پایتخت گفت: برگزاری ایستگاه های ورزش شهروندی ویژه آقایان و بانوان در بوستان ها  و حضور بیش از ۷۰۰۰ نفر از علاقه مندان و ورزشکاران فعال در ۲۴۰ ایستگاه تندرستی از جمله اقدامات در زمینه ورزش همگانی می باشد.
او افزود: برگزاری همایش ها و جشنواره تفریحی، ورزشی، خانوادگی، پیاده روی و کوهپیمایی خیابان ورزش با بیش از ۲۰ عنوان برنامه و مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۶۰ تیم در دو رده سنی و مسابقات ورزشی آقایان و بانوان با عنوان قهرمان شهر در ۱۶ رشته ورزشی از دیگر عناوین ورزشی در منطقه ۹ بوده است.
مرتضوی به برگزاری دوره های آموزشی نیز اشاره و عنوان کرد: همسان سازی و هم افزایی ویژه مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی و آموزش مربیگری درجه ۳ هاکی ویژه بانوان مناطق ۲۲ گانه به میزبانی منطقه ۹ انجام شد.
او با اشاره به اجرای ویژه برنامه های ورزشی به میزبانی منطقه ۹ گفت: برگزاری مسابقات تکواندو ویژه بانوان مناطق ۲۲ گانه و برگزاری هفتاد و ششمین پویش دوشنبه های ورزشی در دانشگاه افسری شهید ستاری با حضور ۱۴۰۰ تن از دانشجویان این دانشگاه با لباس های متحد الشکل از برنامه هایی بود که منطقه ۹ میزبان آن بود.
شهردار منطقه ۹ در بخشی دیگر  با اشاره به خدمات ارائه شده ورزشی به شهروندان در غرب پایتخت گفت: اهداء ۳۵ کارت رایگان با امکان استفاده ۷۰۰۰ نفر ویژه استفاده از استخرهای منطقه ۹ به مساجد و پایگاه های بسیج فعال ویژه بانوان و آقایان، برگزاری مراسم تقدیر از سالمندان ورزشکار و مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی آقایان و بانوان و فعالان و رابطین ورزش  از خدمات ارائه شده شهروندی ورزش محور بوده است.
مرتضوی در خاتمه به اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی و تجهیز تیم فوتبال کودکان کار توسط اداره ورزش منطقه ۹ اشاره کرد و گفت: اعزام ورزشکاران منطقه در بخش آقایان و بانوان به مسابقات ورزشی در رشته ای گلف پارکی-چالشی رکوردی-دارت و تیراندازی جانبازان و معلولین و تجهیز تیم فوتبال کودکان کار منطقه برای اعزام به مسابقات کودکان آینده ساز آقایان در منطقه ۹ انجام شده است.
 

انتهای پیام

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 28359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =