اجرای طرح راه خدمت در قدیمی‌ترین محله غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ویژه راه خدمت در محله پیکان شهر خبر داد و گفت: سه معاونت خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی اقدامات گسترده ای را در قالب طرح راه خدمت در یک هفته اخیر به اجرا در آورده اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: محله پیکان شهر یکی از قدیمی ترین محلات غرب تهران به حساب می آید که به دلیل بافت فرسوده نیازمند توجه بیشتری است، به همین منظور معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه طرح راه خدمت را به شکل ویژه در این محله به اجرا در آورده است.

وی افزود: معاونت خدمات شهری اقداماتی شامل رفت و روب معابر، بازپیرایی فضای سبز، نوسازی و بازسازی مخازن پسماند، رنگ آمیزی جداول، شستشوی تابلوها و مبلمان شهری در محله پیکان شهر را به اجرا در آورده است.

حاجوی ادامه داد: چند مدرسه در این محله وجود دارد که به دلیل حجم تردد بالا در معابر اطراف این مدارس، اقدامات ترافیکی بیشتری به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه به دیگر محلات منطقه نیز در قالب طرح راه خدمت اشاره کرد و گفت: در هر ناحیه یک معبر مورد اجرای طرح راه خدمت قرار گرفته و اقدامات قابل توجهی باهدف کسب رضایت شهروندان صورت گرفته است.

گفتنی است؛ عملیات عمرانی راستگرد چهار راه ایران خودرو از اقداماتی بوده که برای رفاه حال ساکنان محله پیکان شهر به اجرا در آمده است.

انتهای پیام

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 28378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =