بهسازی خیابان سلمان فارسی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

شهردار منطقه ۲۰ از تکمیل عملیات بهسازی بلوار سلمان فارسی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان و زائران، عملیات احداث رفیوژ میانی در خیابان سلمان فارسی حدفاصل بزرگراه شهید آوینی (شرق) تا پل شهید آوینی (غرب) اجرا شد.

‌ناظم رضوی افزود: بهسازی خیابان سلمان فارسی با احداث رفیوژ میانی به طول ۲ هزار متر با همکاری عوامل معاونت فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک منطقه تکمیل شد.

او با بیان اینکه احداث رفیوژ میانی در راستای ایمنی و تسهیل تردد عابرین پیاده و زیبائی منظر عمومی انجام شده است، اظهار داشت: در راستای بهسازی این معبر احداث جدول به طول ۴ هزار متر، عملیات روکش آسفالت به میزان ۷۷۰ تن  و احداث چند معبر پیاده راه انجام شد.

او افزود: آشکارسازی و ایمن سازی گذرهای عابرپیاده با اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول، اصلاح هندسی دوربرگردان محدوده تقاطع خروجی سلمان فارسی به بزرگراه شهید آوینی  انجام شده است و در راستای ارتقاء ایمنی این معبر احداث جان پناه به طول ۱۰ متر در دو سوی گذرهای عابرپیاده اجرا خواهد شد.

ناظم رضوی ادامه داد: در راستای احداث فضای سبز شهری و زیباسازی بلوار سلمان فارسی، از سوی عوامل خدمات شهری بیش از ۱۸ هزار درختچه شامل گونه های یاس هلندی، نسترن، بربریس و سرو شیراز در رفیوژ میانی این بلوار کاشته شد.

شهردار منطقه بیان کرد: به منظور تامین روشنائی این معبر و رفاه حال شهروندان، نصب  ۳۲ عدد پایه چراغ روشنایی دکوراتیو به ارتفاع ۷ و نیم متر و پروژکتور ۱۰۰ وات LED کم مصرف و مزین به القاب حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شده است.

انتهای پیام 

۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 28437

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =